جامعه مدیون زحمات بی‌وقفه معلمان است
کد خبر: 4055778
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
نماینده مردم خدابنده در خانه ملت:

جامعه مدیون زحمات بی‌وقفه معلمان است

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جامعه مدیون تلاش، زحمات بی‌وقفه و شبانه‌روزی معلمان است.

سیدالبرز حسینی

به گزارش ایکنا از زنجان، سید البرز حسینی، نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی، در آیین قدردانی از فرهنگیان شهرستان خدابنده، با اشاره به اینکه جامعه از دیرباز تا به امروز مدیون تلاش، زحمات بی‌وقفه و شبانه‌روزی معلمان است، گفت: به همین خاطر همواره باید قدردان این زحمات بود.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اولویت‌های امروز رسیدگی و رفع مشکلاتی است که جامعه فرهنگیان با آن دست به گریبان هستند، تصریح کرد: اگر بخواهیم به عمق کار معلمان پی ببریم، همین بس که رسالت معلم در راستای تربیت انسان و انسان‌سازی بوده و به همین خاطر تلاش‌های این قشر از جامعه را همواره باید ستود.

این نماینده مجلس با یادآوری اینکه یکی دیگر از دغدغه‌های حوزه آموزش و پرورش، کسری بودجه‌ای است که این وزارتخانه مهم و حساس با آن دست به گریبان است، افزود: بدون شک تداوم این کسری بودجه در وزارتخانه‌ای چون آموزش و پرورش منجر به کاهش بازدهی این سیستم خواهد شد.

حسینی یکی دیگر از دغدغه‌های حوزه آموزش و پرورش را عمر بالای برخی از مدارس در شهرستان خدابنده و فرسوده بودن این مدارس عنوان کرد و گفت: در همین راستا پیرو بازدید مدیرکل نوسازی کشور و پیگیری‌های انجام شده در این خصوص و با مشارکت خیرین و اولیا تعداد قابل قبولی از مدارس در سطح شهرستان آماده ساخت و ساز است.

انتهای پیام
captcha