شورای امر‌به‌معروف و نهی‌از‌منکر در تمام مساجد کردستان راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 4056410
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵

شورای امر‌به‌معروف و نهی‌از‌منکر در تمام مساجد کردستان راه‌اندازی می‌شود

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان از راه‌اندازی شورای امر به معروف و نهی از منکر در تمام مساجد کردستان خبر داد و گفت: تاکنون در 148 مسجد کردستان این شورا تشکیل شده است.

محمود الله‌مرادی، دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، محمود الله‌مرادی، دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان امروز، 21 اردیبهشت‌ماه در نخستین گردهمایی شورای امر به معروف مساجد شهر سنندج اظهار کرد: گردهمایی امروز با حضور ائمه جمعه و هیئت امنای مساجد سطح شهرستان سنندج به منظور تبیین و توجیه تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر برگزار شده است.

وی به اهداف تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در سطح مساجد اشاره کرد و افزود: هدف از راه‌اندازی این شوراها در مساجد تشکیل محله اسلامی، اداره امور توسط خود مردم و رسیدگی به مشکلات مردم و کمک و حمایت از خانواده‌های نیازمند در درون محلات بوده است که در این راستا ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان حمایت همه جانبه خود را از شوراها برای رفع مشکلات محلات اعلام می‌کند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان از راه‌اندازی شورای امر به معروف و نهی از منکر در تمام مساجد کردستان خبر داد و گفت: تاکنون در 148 مسجد کردستان این شورا تشکیل شده است که این تعداد 10 درصد از مساجد سطح استان کردستان را شامل می‌شود و در تلاشیم تا پایان سال بیش از 60 درصد مساجد شورا داشته باشند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۳۷ شورا در سطح مساجد شهرستان سنندج راه‌اندازی شده و ۲۰ شعبه دیگر در دست بررسی است، گفت: شوراهای امر به معروف در راستای تحقق اهداف محلات اسلامی فعالیت می‌کنند و بسیج نیز در این زمینه به صورت جدی همکاری و تلاش دارد.

الله‌مرادی یادآور شد: تقویت نظام اسلامی به عنوان مهم‌ترین امر به معروف و نهی از منکر با رفع مشکلات مردم در محله به وسیله مطالبه‌گری شوراها از مسئولان، ایجاد نگرش مثبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، اجرایی شدن کامل طرح جامع عفاف و حجاب در محلات، قوت گرفتن زندگی عفیفانه در سطح شهر، مبارزه با هر نوع منکر و ایجاد قدرت حقوقی و فرهنگی از دیگر اولویت‌ها و اهداف شوراهای مساجد و محلات است.

انتهای پیام
captcha