کشف ۲۰ میلیارد ریال اقلام احتکار شده در همدان
کد خبر: 4056418
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴

کشف ۲۰ میلیارد ریال اقلام احتکار شده در همدان

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: عناصر شبکه اطلاعاتی بسیج با همکاری بازرسین اداره‌کل صمت استان در راستای مبارزه با قاچاق و احتکار کالاهای اساسی موفق به کشف حدود ۲۰ قلم کالای اساسی شدند.

 احتکار کالابه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سپاه همدان، علی‌اکبر کریم‌پور، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: عناصر شبکه اطلاعاتی بسیج با همکاری بازرسین اداره‌کل صمت استان در راستای مبارزه با قاچاق و احتکار کالاهای اساسی موفق به کشف حدود ۲۰ قلم کالای اساسی شدند.

وی افزود: این اقلام شامل روغن خوراکی، مواد شوینده، آرد، شکر، ماکارونی و... است که ارزش تقریبی آنها نزدیک به ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

کریم‌پور یادآور شد: اقلام ذکر شده پس از شناسایی و هماهنگی‌های صورت گرفته از ۹ انبار در سطح استان از جمله شهرستان‌های ملایر، نهاوند، اسدآباد، همدان و.‌.. کشف شده‌اند و پرونده افراد خاطی جهت سیر مراحل اداری به مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی بیان کرد: سازمان اطلاعات سپاه انصارالحسین(ع) همدان در راستای مأموریت‌های ذاتی خود جهت برقراری امنیت هم استانی‌ها با هر نوع اقدامی که بخواهد معیشت مردم را به مخاطره بیندازد مقابله خواهد کرد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) همدان در پایان از عموم مردم درخواست کرد تا اطلاعات خود در زمینه گرانی فروشی، قاچاق و احتکار کالا را از طریق شماره تلفن ۱۱۴ ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه همدان در میان بگذارند.

انتهای پیام
captcha