پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در پی درگذشت حجت‌الاسلام دعائی
کد خبر: 4062361
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در پی درگذشت حجت‌الاسلام دعائی

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام سید محمود دعائی را تسلیت گفت.

آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام سید محمود دعائی را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحمیم

ارتحال برادر عزیز و گرامی، ولایت‌مدار،خدمتگزار، امین، پارسا، یار دیرین امام و رهبری، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید «محمود دعایی » که عمر با برکت خویش را در راه اسلام و انقلاب، امام و نظام اسلامی صرف کرد را تسلیت می‌گویم.

این عالم وارسته از آغاز نهضت و در دوران سخت هجرت به نجف اشرف یار امام و رهبری و زبان گویای روحانیت علیه استبداد و استکبار و در دوران انقلاب اسلامی چندین دوره نمایندگی مردم تهران، شمیرانات و شهرری در مجلس شورای اسلامی و نماینده امام راحل و مقام معظم رهبری را در موسسه پربرکت اطلاعات به عهده داشتند و منشاء آثار و برکات و خدمات فراوان علمی و فرهنگی و اجتماعی و سیاسی بودند.

این عالم ربانی با حسن خلق، شرح صدر، ادب و احترام نسبت به همه انجام وظیفه می‌کردند و در پاسداری از حریم نظام اسلامی و امام راحل و رهبر عزیز کوشا و ناصح امین بودند.

اینجانب رحلت این برادر بزرگوار، خدوم، دوست دیرینه و شصت ساله در ایام رحلت امام راحل و سالگرد قیام ۱۵ خرداد را به مقام معظم رهبری، بیت شریف و مکرم امام راحل، مراجع عالیقدر روحانیت معزز، بیت شریف، فرزندان برومند و دوستان و آشنایان و نیز تمامی کارکنان و خدمتگزاران و همکاران آن رحیل الی‌الله در موسسه اطلاعات تسلیت عرض نموده و توفیق تداوم خدمت و مرزبانی از آرمان‌های بلند علوی و فاطمی و خدمت شایسته به جامعه مطبوعات و موفقیت در تمامی عرصه‌های جهاد و اجتهاد و اخلاق و معنویت را مسئلت می نمایم، خداوند روح آن عزیز را با اولیاء خود محشور فرماید و به همه ما توفیق خدمت صادقانه و حسن عافیت کرامت فرماید».

انتهای پیام
captcha