آیین پایانی یازدهمین جشنواره «نوجوان سالم» در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4063699
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲

آیین پایانی یازدهمین جشنواره «نوجوان سالم» در کرمان برگزار شد

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، آیین پایانی یازدهمین جشنواره نوجوان سالم در مرحله استانی در هنرستان هنرهای زیبای شهر کرمان برگزار شد.

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، در آیین پایانی مرحله استانی جشنواره نوجوان سالم که امروز، ۲۲ خردادماه در هنرستان هنرهای زیبای شهر کرمان برگزار شد از مدیران و رؤسای ۱۵ شهرستان و منطقه که دانش‌آموز یا معلم برگزیده داشتند و ۸۵ برگزیده شامل ۶۰ دانش‌آموز و ۲۵ معلم که در ده رشته فیلم، عکس، مقاله، ایده‌نویسی، اقدام پژوهی و... حائز رتبه اول تا سوم شده بودند، تجلیل شد.

رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این آیین با بیان اینکه دوره نوجوانی و جوانی پایه زندگانی ماست، افزود: اگر یک بنا ستون‌های محکمی نداشته باشد، حتما فرو می‌ریزد، زیربنای زندگی ما هم دوره نوجوانی و جوانی است که با برنامه‌ریزی برای آینده و دوری از اعتیاد یا سایر آسیب‌های اجتماعی می‌توان زندگی مناسبی را رقم زد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به کتابی که در خصوص شهید قاسم سلیمانی با نام «از چیزی نمی‌ترسیدم» نوشته شده است، گفت: خانواده‌ها باید فرزندانی نترس و مقاوم پرورش دهند تا با آموختن مهارت «نه» گفتن در برابر آسیب‌های اجتماعی دچار لطمه و خسران نشوند.

رضایی ضمن تشویق دانش‌آموزان به درس خواندن بیشتر و بهتر، گفت: دانش‌آموز ما باید بداند وقتی درس بخواند در آینده کمتر دچار مشکل می‌شود و نوجوانی سالم است که بتواند خود را از گرداب مسائل و مشکلات برهاند، اگر جوانان قدر زندگی را بدانند زندگی سالم تری خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha