نشست هم‌اندیشی «یاوران نماز» در گلستان برگزار شد
کد خبر: 4063926
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴

نشست هم‌اندیشی «یاوران نماز» در گلستان برگزار شد

نشست هم‌اندیشی «یاوران نماز» با حضور مدیر ستاد اقامه نماز گلستان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان و مدیران فرهنگی استان روز گذشته، 22 خردادماه در اداره تبلیغات گلستان برگزار شد.

قاسم محمدی مدیر ستاد اقامه نماز در نشست هم اندیشی یاوران نمازبه گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از ستاد اقامه نماز گلستان نشست هم‌اندیشی یاوران نماز با حضور مدیر ستاد اقامه نماز گلستان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان و مدیران فرهنگی استان روز گذشته، 22 خردادماه در اداره تبلیغات گلستان برگزار شد.

مدیر ستاد اقامه نماز گلستان در این جلسه ضمن تبریک ولادت امام رضا(ع)، با اشاره به آیات و روایات مرتبط با نماز گفت: همه ما وظیفه داریم در جهت رفع موانع موجود در مسیر رشد و شکوفایی فرهنگ اقامه نماز در جامعه تلاش کنیم.

محمدی با اشاره به پیام‌های مقام معظم رهبری به اجلاس‌های سراسری نماز بیان کرد: باید یکی از اولویت‌های برنامه‌های یاوران نماز، فعالیت در بین نسل نو و دانش‌آموزان باشد.

مدیر ستاد اقامه نماز گلستان با اشاره به ضرورت شناسایی آسیب‌های موجود در جامعه در جهت نهادینه شدن فرهنگ نماز گفت: همه ما در مقابل نماز مسئولیم و باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود و تلاش زیاد متصدی اقامه نماز در جامعه باشیم.

مدیر‌ستاد اقامه نماز در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر لزوم اجرای برنامه‌های فرهنگی با موضوع مهدویت گفت: بهترین شرایط برای اجرای هدفگذاری در بحث مهدویت، مدارس و گروه سنی دانش‌آموزان است که می‌توان از این طریق، مسئله مهدویت را در جامعه نهادینه کرد.

وی بیان کرد: برای موفقیت در این راستا باید کلاس‌های آموزشی تخصصی ویژه با حضور اساتید مجرب تشکیل شود تا افراد هوشمندی که توانایی پاسخگویی به شبهات را دارند برای آگاهی دانش‌آموزان و سایر جامعه بکار گرفته شوند.

انتهای پیام
captcha