روش شهید چمران در سیستم سازمانی و آموزشی سرلوحه قرار گیرد
کد خبر: 4065922
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶

روش شهید چمران در سیستم سازمانی و آموزشی سرلوحه قرار گیرد

سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با توصیه به الگوگیری از سیره، منش و رفتار شهید چمران، بیان کرد: به‌عنوان یک استاد بسیجی معتقدم باید راه و روش شهید چمران در زندگی، سیستم سازمانی و ارتباط با دانشجو سرلوحه قرار گیرد.

محمدرضا میری، سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، محمدرضا میری، سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، امروز، یکم تیرماه در جمع اساتید این دانشگاه، گفت: شهید چمران انسانی مبارز و انقلابی، نابغه‌ای علمی و نخبه‌ای نظامی و سیاسی و نمونه بارز استاد تراز انقلاب اسلامی بود که نقش‌آفرینی زیادی در دفاع مقدس و به‌ویژه فرماندهی جنگ‌های نامنظم و چریکی داشت.

وی با اشاره به اینکه شهید چمران در مسئولیت وزارت دفاع، نمایندگی مجلس و نمایندگی امام در شورای عالی دفاع گام‌های مهمی برداشت و در جریان جنگ ایران و عراق، یکی از فرماندهان ایران بود، افزود: دکتر چمران در ۳۱ خردادماه ۱۳۶۰ در مسیر دهلاویه - سوسنگرد بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.

میری با توصیه به الگوگیری از سیره، منش و رفتار شهید چمران، تصریح کرد: به‌عنوان یک استاد بسیجی معتقدم باید راه و روش شهید چمران در زندگی، سیستم سازمانی و ارتباط با دانشجو سرلوحه قرار گیرد.

استاد آموزش بهداشت و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به نقش بسیار مهم اساتید در سعادت و شقاوت جامعه، گفت: اساتید دانشگاه نقش کلیدی در جهان‌بینی، اعتقاد، بینش و راه و روش دانشجویان دارند؛ بنابراین همه اساتید دانشگاه به‌خصوص اساتیدی که با دانشجویان بیشتر سر و کار داشته و مقبولیت بیشتری دارند، در راستای ارتقای فرهنگ ناب بسیجی در محیط مقدس دانشگاه به راه و روش شهید چمران اقتدا کنند.

انتهای پیام
captcha