روایتی از سربازان کوچک امام زمان(عج) در ساوه
کد خبر: 4066637
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵

روایتی از سربازان کوچک امام زمان(عج) در ساوه

در چهارمین روز گرم تابستان ساوه سربازان کوچک امام زمان(عج) به همراه خانواده‌هایشان در اجتماع بزرگ عاشقان امام زمان(ع) شرکت کرده و با امام خود عهدی دوباره بستند.

اجرای سرود سلام فرمانده در ساوه

در چهارمین روز گرم تابستان ساوه سربازان کوچک امام زمان(عج) به همراه خانواده‌ها منتظرند بودند تا ارادت و عشق خود را به ساحت امام و مقتدای خویش اعلام کنند و این انتظار با حضور ابوذر روحی در این شهرستان به پایان رسید. عاشقان حضرتش با حضور در اجتماع بزرگ و خانوادگی عاشقان امام زمان(عج) با امام خود تجدید عهدی دوباره بستند.

شور و نشاط مردم برای شرکت در این اجتماع حماسی قابل توصیف نیست، گویا سرود «سلام فرمانده» فقط برای دهه نودی‌ها تولید نشده است و خانواده‌ها خود را همانند فرزندان خود مشتاق نشان می‌دهند. برای توصیف گوشه‌ای از حال و هوای مردم ساوه به میان جمعیت رفتیم و با تعدادی از حاضران به گفت‌وگو نشستیم.

خدیجه مرادی، مادر زهرای 8 ساله، گفت: فرزندان ما برای تربیت دینی نیاز به خوراک دارند و این سرور حماسی می‌تواند جرقه‌ای برای خوراک آنان باشد، اما این پویش‌ها نباید به همین جا ختم شود و باید در دستور کار مسئولان فرهنگی قرار گیرد.

وی ادامه داد: سرود «سلام فرمانده» بار دیگر وحدت ملی را نمایان و اتحاد هرچه بیشتر را به ما گوشزد کرد، گفت: این سرود به دشمنان یادآور شد که ملت ایران تحت هیچ شرایطی دست از اهل‌بیت(ع) و انقلاب اسلامی برنمی‌دارند. جریانات متأثر از انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی در این سرود قابل مشاهده است و کسی نمی‌تواند آن را انکار کند.

مریم کاظمیان، کارمند یکی از شرکت‌های ساوه، بیان کرد: سیل جمعیت مرا به یاد اربعین حسینی و پیاده‌روی این روز در کربلا انداخت، مردم در چنین روزی برای عرض ارادت به امام حسین(ع) سر از پای نمی‌شناسند و با هر شرایطی که باشند در این مراسم شرکت می‌کنند.

سیدمهدی موسوی، دانش‌آموز مقطع متوسطه دوم، از حضور ابوذر روحی در این شهرستان ابراز خرسندی کرد و افزود: بسیار علاقه‌مند بودم چنین اجتماعی در ساوه برگزار شود و امروز شاهد اجتماع بزرگ عاشقان امام زمان(ع) و رهبری هستیم.

وی ادامه داد: «سلام فرمانده» فراگیر شده است و حتی مردم در کوچه و بازار زیرلب زمزمه می‌کنند. امام عصر(عج) ناظر و حاضر بر تمامی کارهای ما هستند و این سرود، سلامی از سوی کودکان و نوجوانانی است که هنوز آلوده به مسائل دنیای نشده‌اند. «سلام فرمانده» را همه مردم دنیا شنیده‌اند و فراگیر شدن آن شاید همان جواب سلام فرمانده باشد.

ستایش محمدی، دانش‌آموز پایه پنجم ابتدایی، گفت: به عنوان دانش‌آموز آمده‌ام تا بگویم که سرباز امام زمان(عج) هستم و باقی خواهم ماند. «سلام فرمانده» به گوش جهانیان رسید و جامعه را برای ظهور حضرتش آماده ساخت. نه تنها دهه نودی‌ها، بلکه خانواده‌هایشان نیز مشتاق شنیدن این سرود زیبا هستند و امروز همراه فرزندانشان در این اجتماع حاضر شدند.

انتهای پیام
captcha