هنجارشکنی جشن فارغ‌التحصیلی یکی از دانشکده‌های کرمانشاه
کد خبر: 4070022
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷

هنجارشکنی جشن فارغ‌التحصیلی یکی از دانشکده‌های کرمانشاه

طی روز‌های اخیر در جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان یکی از دانشکده‌های کرمانشاه هنجارشکنی صورت گرفت که موجب اعتراض مردم شده و در این راستا دادستان کرمانشاه دستور رسیدگی و پیگیری فوری به آن داده است.

 شهرام کرمی دادستان کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، شهرام کرمی، دادستان کرمانشاه امروز در نشستی با اشاره به انتشار کلیپی از یک هنجارشکنی در کرمانشاه، گفت: در روز‌های اخیر کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که در جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان یکی از دانشکده‌های کرمانشاه هنجارشکنی‌هایی صورت گرفت.

وی افزود: این اقدامات غیرقانونی، خلاف عرف و خارج از شئونات اخلاقی است و هنجارشکنی‌های انجام شده در این کلیپ منجر به جریحه‌دار شدن عواطف و احساسات عمومی و اعتراض مردم مؤمن کرمانشاه شد.

کرمی بیان کرد: به پلیس استان دستور داده شده تا نظارت بیشتری بر فعالیت تالار‌های استان شود و تالار خاطی که میزبان این مراسم بوده، پلمپ شده است.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: با هرگونه اقدام هنجارشکن که منافی اخلاق اسلامی، عفت عمومی و امنیت روانی جامعه باشد برخورد قاطع و بدون اغماض خواهیم داشت.

گفتنی است، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه طی اطلاعیه‌ای به برگزاری این مراسم توسط دانش‌آموختگان، بدون موافقت و خارج از این دانشگاه واکنش نشان داده است.

انتهای پیام
captcha