آمادگی 95 مرکز جامع سلامت جهت تزریق واکسن کرونا در استان مرکزی
کد خبر: 4070090
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳

آمادگی 95 مرکز جامع سلامت جهت تزریق واکسن کرونا در استان مرکزی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: ۹۵ مرکز جامع سلامت شهری و روستایی در سطح این استان آماده تزریق واکسن یادآوری کرونا به مراجعان با هدف جلوگیری از سویه جدید است.

تزریق واکسن کرونا در استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، سیدمحمد جمالیان، رئیس این دانشگاه در اراک، با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا، گفت: پیش‌بینی‌های لازم برای تزریق واکسن نوبت‌های سوم و یادآور در این مراکز فراهم شده است.

وی اظهار کرد: همچنین گروه‌های سیار تزریق واکسن نیز به ادارات و کارخانجات بزرگ استان مراجعه خواهند کرد و نوبت‌های مورد نیاز واکسن کارمندان و کارگران را تزریق می‌کنند. ۹۵ مرکز جامع سلامت شهری و روستایی در سطح استان آماده تزریق واکسن یادآوری کرونا به مراجعان با هدف جلوگیری از سویه جدید هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ادامه داد: برنامه‌ریزی برای ایجاد چهار مرکز تجمیعی واکسیناسیون در استان اندیشیده شده تا دسترسی مردم برای تزریق واکسن و سرعت دریافت افزایش یابد. همچنین کلینیک تخصصی ساعی در منطقه هپکو در ۲ نوبت صبح و عصر آماده تزریق واکسن کرونا به مراجعان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان گفت: برای دسترسی آسان‌تر و راه‌اندازی بخش تزریق کلینیک فرهنگیان نیز در دستور کار مرکز بهداشت استان قرار دارد.

انتهای پیام
captcha