برگزاری جشنواره «پلیس، رسانه و امنیت» در لرستان
کد خبر: 4070243
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹

برگزاری جشنواره «پلیس، رسانه و امنیت» در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از برگزاری جشنواره «پلیس، رسانه و امنیت» همزمان با هفته فراجا در لرستان خبر داد.

یحیی الهی، فرمانده انتظامی لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی لرستان، یحیی الهی، فرمانده انتظامی لرستان، امروز، ۲۱ تیرماه در جمع خبرنگاران  با تجلیل از تلاش‌های همه زحمت‌کشان عرصه رسانه، اظهار کرد: ارتباط مستمر و دوجانبه پلیس با اصحاب رسانه همیشه مثبت و اثرگذار بوده است.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران و فعالان رسانه، قشری زحمت‌کش و منصف هستند و نقش سازنده آنان به عنوان پُل ارتباطی بین مردم و مسئولان و ایجاد احساس امنیت روانی در جامعه بسیار حائز اهمیت و ملموس است، گفت: با همکاری و همراهی خوب مردم، دستگاه‌های مرتبط و اصحاب رسانه با خدمتگزاران خود در مجموعه انتظامی لرستان، امنیت پایداری در سطح استان حاکم است.

الهی در ادامه با اشاره به اینکه جشنواره پلیس، رسانه و امنیت در هفته فراجا امسال با شعار پلیس هوشمند، جامعه قانون‌مدار و امنیت پایدار در استان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: دبیرخانه این جشنواره از 15 تیرماه امسال فعالیت خود را آغاز و تا 31 شهریور ادامه خواهد داشت و آثار ارسالی مربوطه توسط دبیرخانه جشنواره به هیئت داوران ارجاع و برگزیدگان انتخاب و از آنان تجلیل خواهد شد.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: آثار ارسالی به جشنواره شامل کلیپ، انیمیشن، موشن گرافیک، نماهنگ، پادکست، خبرنویسی، گزارش، پوستر و کاریکاتور است.

انتهای پیام
captcha