افزایش توانمندی معنوی انسان در گرو توجه به اهل‌بیت (ع)
کد خبر: 4070277
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲

افزایش توانمندی معنوی انسان در گرو توجه به اهل‌بیت (ع)

رئیس حوزه علمیه خواهران استان زنجان گفت: وقتی دل و توجه انسان با اهل‌بیت (ع) باشد، باعث افزایش توانمندی معنوی و قدرت انتخاب برای انتخاب مسیر و محیط صحیح خواهد شد.

حوزه علمیه خواهران زنجان

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام محسن صادقی، مدیر حوزه علمیه خواهران زنجان، ظهر امروز، ۲۱ تیرماه، در جلسه‌ توديع و معارفه‌ مدیر حوزه علمیه خواهران الزهرا (س) هیدج، قدرت انسان در شناخت عمیق از خود را منوط به انس و محبت به خداوند تعالی و اهل‌بیت (ع) و ارتباط با جهان هستی و محیط زندگی دانست و عنوان کرد: این امر موجب رشد و بالندگی در بندگی خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه انسان بر شناخت عمیق از حقیقت خویش  قدرت دارد، ادامه داد: این قدرت از ارتباط انسان با محیط و انس و محبت به خداوند تبارک و تعالی و اهل‌بیت (ع) میسر خواهد شد تا زمینه‌ رشد و تعالی، توفیق خدمت و بندگی در همه‌ ابعاد برای انسان فراهم شود.

این‌ مسئول با تاکید بر اینکه بسیار مهم است انسان جهت‌گیری و قطب‌نمای قلبش را با اولیای الهی هم‌سو کند، تا به کسب محبت الهی و اولیاءالله و خوبان عالم منجر شود، تصریح کرد: وقتی دل و توجه انسان با اهل‌بیت (ع) باشد، باعث افزایش توانمندی معنوی و قدرت انتخاب برای انتخاب مسیر و محیط صحیح خواهد شد.

صادقی تاکید کرد: افراد خدوم در هر عرصه‌ای در حوزه‌های علمیه، با انتخاب مسیر صحیح، خود را منتسب به خیمه‌ حضرت زهرای مرضیه (س) می‌کنند که با استمداد از حضرتش و حضرت ولی‌عصر با پذیرش مسئولیت، به پاسداری و حراست از دین و به حمایت و تربیت نیروهای توانمند همت می‌گمارند.

به گزارش ایکنا، در پایان این مراسم سمیه بابایی تودیع و فاطمه مرسلی به عنوان رئیس جدید حوزه علمیه خواهران الزهرا (س) هیدج معارفه شد.

انتهای پیام
captcha