افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در همدان
کد خبر: 4073485
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵

افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در همدان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان خبر داد.

علیرضا توقیری مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدانعلیرضا توقیری، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با اشاره به مراجعه ۹۴۵ بیمار مشکوک به کرونا در شبانه‌روز گذشته، گفت: از این تعداد ۶۷ بیمار جدید بستری شدند.

وی اضافه کرد: مجموع بیماران بستری در استان ۲۶۵ نفر هستند که در حال حاضر هشت نفر از آنها در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند. از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۴۵ هزار و ۶۳۳ نفر به بیماری کرونا مبتلا شدند که ۳۰ هزار و ۸۷ نفر از بیماران بستری در استان بهبود یافته‌اند.

توقیری همچنین از فوت یک بیمار کرونایی در شبانه‌روز گذشته در استان خبر داد و یادآور شد: متأسفانه از ابتدای پیدایش این بیماری سه هزار و 347 همدانی جان خود را از دست دادند.

وی در زمینه تزریق واکسن نیز اظهار کرد: تاکنون بیش از سه میلیون و ۲۰۲ هزار نفر واکسن کرونا تزریق کرده‌اند که از این تعداد بیش از یک میلیون و ۳۸۵ هزار نفر دز اول واکسن، بیش از یک میلیون و ۲۲۷ هزار نفر دز دوم واکسن و بیش از ۵۸۰ هزار نفر نیز دز سوم واکسن را دریافت کرده‌اند. همچنین ۹ هزار و ۲۲۹ نفر نیز دز چهارم واکسن را دریافت کرده‌اند.

توقیری تصریح کرد: در مجموع تاکنون سه میلیون و ۲۰۲ هزار و ۸۰۲ نفر واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha