تکریم برترین‌های مسابقات قرآن داخلی و بین‌المللی در عراق + عکس
کد خبر: 4073678
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶

تکریم برترین‌های مسابقات قرآن داخلی و بین‌المللی در عراق + عکس

مراسم تجلیل از برترین‌های مسابقات داخلی و بین‌المللی عراق به همت آستان حسینی در این آستان برگزار شد.

تکریم قاریان و حافظان در آستان حسینیبه گزارش ایکنا از عراق؛ این مراسم در آخرین روزهای سال هجری قمری و در آستانه محرم برگزار شد و در آن گروهی از حافظان و قاریان با استعداد قرآنی مرکز تبلیغ قرآنی آستان حسینی که در مسابقات داخلی و بین‌المللی مقام کسب کردند، تجلیل شدند.

منتظر المنصوری، مدیر مرکز بین‌المللی تبلیغ قرآنی آستان در این باره گفت: این مراسم در راستای تلاش‌های تولیت آستان حسینی به منظور حمایت از برنامه‌های قرآنی و با هدف تشویق و ایجاد انگیزه در میان قاریان و حافظان، برگزار شد و با این کار سال هجری را که پر از موفقیت‌های داخلی و بین‌المللی بود، به پایان رساندیم.

وی افزود: «علاء ضیاء‌الدین»، نماینده دبیرکل آستان حسینی در این برنامه حضور یافت و در جریان میزان توانایی و سطح حافظان و قاریان و روند مسابقاتی که این گروه در آن مقام‌های برتر را کسب کردند، قرار گرفت.

علاء ضیاءالدین نیز در این برنامه اظهار کرد: آستان حسینی پرورش نسلی آگاه به فرهنگ دینی و قرآنی پیشتاز است و امیدواریم مشارکت قاریان و حافظان در محافل و مسابقات بین‌المللی به اعتلای نام عراق و آستان حسینی در جهان منجر شود و با این کار جهانیان از توانایی‌ها و اهتمام ما به قرآن کریم اطلاع یابند.

«محمد اکرم نعیس»، نفر اول مسابقه ملی دانشجویان دانشگاه‌های عراق در مسجد بزرگ کوفه، «علی حمید»، نفر دوم مسابقه بین‌المللی قرآن کویت، «رضا علی»، نفر نخست پنجمین مسابقات مبتهل عراقی(گروه نونهالان)، «محمد حسن شمران»، نفر دوم مسابقه بین‌المللی قرآن انجمن علمای عراق، «علی حسن شمران»، نفر اول و «علی اکرم نعیس»، نفر دوم مسابقات ویژه دبیرستان‌های عراق و «عبدالله حامد»، نفر دوم و «عباس محسن یعقوب»، نفر سوم مسابقه قرآنی دانشگاهی مرکز قرآن کریم نجف از تجلیل‌شدگان در این مراسم بودند.

انتهای پیام
captcha