خط فکری امام خمینی(ره) متعلق به جغرافیای جهانی است
کد خبر: 4074010
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲

خط فکری امام خمینی(ره) متعلق به جغرافیای جهانی است

معاون تعلیم و تربیت سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: خط امام خمینی(ره) متعلق به جغرافیای جهانی است و امروز آزادیخواهان به دنبال تعمیق در این خط فکری هستند.

حجت الاسلام علیرضا کامجو، معاون تعلیم و تربیت سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام علیرضا کامجو، معاون تعلیم و تربیت سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی، امروز، ششم مردادماه در دوره استانی تشکیلاتی خط حضرت امام(ره) ویژه دانشجویان خراسان‌جنوبی اظهار کرد: موضوع خط فکری حضرت امام(ره) یکی از عظیم‌ترین و مؤثرترین موضوعات در سرنوشت بشر است. مقام معظم رهبری فرمودند: «کسانی که مسئول پیاده‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب هستند برای اینکه بتوانند به قله‌های آرمانی دست پیدا کنند نیازمند یک نرم‌افزار هستند و آن نرم‌افزار خط امام خمینی است.»

وی با بیان اینکه ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی(ره) ناشناخته است و نسل کنونی ما به آگاهی بیشتر نسبت به عظمت حضرت امام(ع) نیاز دارد، یادآور شد: اگر امام احیاگر اسلام ناب است و اسلام بشریت را در دنیا و آخرت سعادتمند می‌کند بدون شناخت خط امام(ره) نمی‌توانیم موفق باشیم و این مهم متعلق به جغرافیای ایران نیست و در سراسر عالم هرجایی که توانستند حقیقت حضرت امام(ره) را درک کنند در هر محیطی که قرار گرفته متحول شده‌اند.

معاون تعلیم و تربیت سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی بیان کرد: در عرصه‌های جهانی آن عنصر پیش برنده و کمک‌کننده که وسوسه‌های وسواسان خناس را علیه جمهوری اسلامی خاموش می‌کند کسی جز حضرت امام(ره) نیست؛ امام خمینی(ره) کلید رمز سلامت نسل آخرالزمان برای دستیابی به حقیقت عالم است که برای طلوع ولایت عظما بدون اندیشه امام(ع) کار به جایی نخواهد رسید.

توجه به کادرسازی نیروی انسانی در تراز انقلاب

سیدمصطفی موسوی زاهد، مسئول بسیج دانشجویی خراسان‌جنوبی نیز با بیان اینکه دوره تشکیلاتی خط حضرت امام برای ۶۰ دانشجو از دانشجویان سراسر دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود، گفت: این دوره بعد از دو سال به‌صورت حضوری انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه دوره تشکیلاتی خط امام در پنج روز به صورت شبانه‌روزی با استفاده از اساتید برجسته استانی و کشوری برگزار خواهد شد، تصریح کرد: کادرسازی نیروی انسانی در تراز انقلاب از مهم‌ترین اهداف این دوره بوده و دانشگاه‌ها طبق بیانیه گام دوم انقلاب باید به سمتی بروند که نیروهای در تراز انقلاب تربیت کنند.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه یکی از ملاک‌های حضور در سطح کشوری دوره‌های خط امام(ره) حضور موفق در این دوره است، بیان کرد: این دوره در حوزه‌های معرفتی، بصیرتی و تشکیلاتی برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام
captcha