اجرای طرح «لبخند احسان» در شهرستان مریوان
کد خبر: 4074539
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴

اجرای طرح «لبخند احسان» در شهرستان مریوان

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان از اجرای طرح «لبخند احسان» همراه با ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به همت دانشگاه علوم پزشکی کردستان در شهرستان مریوان خبر داد.

اردوی جهادی دندانپزشکان

منصور فیضی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: به همت دانشگاه علوم پزشکی کردستان و همکاری ستاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و همکاری شبکه بهداشت و درمان مریوان، پویش «لبخند احسان» در استان کردستان اجرایی شد.

وی افزود: این طرح با مشارکت دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، دندانپزشکان جهادی و داوطلب استان و همراهی دندانپزشکان شهرستان مریوان طی روزهای ششم و هفتم مردادماه در محل مرکز تجمیعی دندانپزشکی شهرستان مریوان برگزار شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان بیان کرد: اردوهای جهادی نقش بسزایی در محرومیت‌زدایی و حل مشکلات مردم در مناطق محروم و کم برخوردار دارد لذا از تلاش و زحمات ارزشمند اعضای این اردوی جهادی و همه عوامل اجرایی قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: این تیم‌ دندانپزشکی که با همت دانشگاه علوم پزشکی کردستان مهیا شده بود، طی دو روز تعداد ۵۰۰ بیمار را در زمینه‌های ترمیم، جرم‌گیری و کشیدن دندان بە صورت رایگان تحت درمان قرار دادند.

فیضی با اشاره به اینکه امیدواریم با تداوم و اجرای اینگونه برنامه‌ها شاهد ارتقای شاخص‌های سلامت در مناطق محروم شهرستان باشیم، یادآور شد: این برنامه دو روزه در راستای محرومیت زدایی و خدمات‌رسانی و با هدف ارائه خدمات دندانپزشکی به مناطق کم برخوردار شهرستان مریوان صورت گرفت.

انتهای پیام
captcha