شورای امر به معروف محلات یزد ساماندهی می‌شود
کد خبر: 4074905
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵

شورای امر به معروف محلات یزد ساماندهی می‌شود

معاون اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد از ثبت، ساماندهی و اعطای مجوز قانونی به شورای امر به معروف محلات در این استان خبر داد.

محمدعلی زحمتکش، معاون اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزدحجت‌الاسلام محمدعلی زحمتکش، معاون اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد اظهار کرد: همزمان با آغاز دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر، شورای امر به معروف محلات از طریق درگاه ارتباطی ستاد امر به معروف کشور ثبت و ساماندهی می‌شود.

وی ادامه داد: اعطای مجوز قانونی به شورای اجتماعی محلات برای احصای آسیب‌های اجتماعی به صورت نقطه‌ای و حل معضلات از طریق خود اهالی محل و ارجاع آسیب‌های مهم به ستاد استان از اهداف راه‌اندازی طرح شورای اجتماعی محلات است.

معاون اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد گفت: گروه‌های مختلف مردمی می‌توانند در راستای احقاق حقوق عامه در عرصه‌های مختلفی مانند اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تشکلی را ثبت کرده و مجوز لازم را اخذ کنند.

وی بیان کرد: همچنین همشهریان عزیز می‌توانند مشکلات و مطالبات خود را در خصوص آبگرفتگی معابر، تخریب منازل و حوادث مربوط به سیل جهت مطالبه از مسئولان به شماره ۰۹۱۳۵۰۱۲۴۲۹ ازطریق تماس و یا ارسال پیام در فضای مجازی اطلاع دهند.

انتهای پیام
captcha