حامیان استان مرکزی 14 میلیارد تومان به ایتام و فرزندان محسنین کمک کردند
کد خبر: 4075828
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰

حامیان استان مرکزی 14 میلیارد تومان به ایتام و فرزندان محسنین کمک کردند

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به اینکه 6716 یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت حامیان معنوی قرار دارند، گفت: در سه ماهه ابتدای سال 14 میلیارد تومان از سوی حامیان استان به جامعه هدف کمک شده است.

مجید مومنی، مدیرکل کمیته امداد مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، مجید مؤمنی، مدیرکل کمیته امداد استان، بابیان اینکه طرح اکرام ایتام از طرح‌های موفق کمیته امداد است، اظهار کرد: حامیان ایتام و محسنین در سه ماهه امسال حمایت از ۱۷۱۵ یتیم و ۵۰۰۱ فرزند محسنین را عهده‌دار بودند.

مؤمنی اظهار کرد: در این مدت 5 میلیارد و ۸۴۷ میلیون تومان توسط حامیان طرح ایتام و هشت میلیارد و ۱۵۸ میلیون تومان توسط حامیان طرح محسنین به حساب فرزندان معنویشان واریز شده است.

وی ادامه داد: بسترهای مناسب و آسان الکترونیکی از طریق نرم‌افزار و سیستم بانکی برای پرداخت حامیان فراهم‌شده است و خیران می‌توانند کمک‌های خود را مستقیم به‌حساب فرزند معنوی خود واریز کنند. همچنین حامیان و خیران نیکوکار می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد یا ثبت‌نام در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین به یاری کودکان نیازمند بشتابند و در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

انتهای پیام
captcha