همراهی پلیس و مردم به کاهش جرائم منتج می‌شود
کد خبر: 4080509
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

همراهی پلیس و مردم به کاهش جرائم منتج می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه رابطه مردم با پلیس باید روز به روز تنگ‌تر و نزدیک‌تر شود، افزود: حضور مردم در کنار پلیس به کاهش جرائم در حوزه‌های مختلف منتج می‌شود.

آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، امروز، دوم شهریور، در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان که با حضور سردار اشتری، فرمانده انتظامی کشور برگزار شد، به خدمات ارزنده این مجموعه در حوزه‌های مختلف اشاره و تصریح کرد: ضروری است تا شهروندان پلیس را در ارتقای امنیت در عرصه‌های گوناگون یاری کند.

وی با تأکید بر اینکه رابطه مردم با پلیس باید روز به روز تنگ‌تر و نزدیک‌تر شود، ادامه داد: حضور مردم در کنار پلیس به کاهش جرائم در حوزه‌های مختلف منتج می‌شود. برای ارتقای انقلاب اسلامی همه باید بسیج شده و همه تلاش‌ها به کار گرفته شود تا جمهوری اسلامی به عنوان یادگار گرانسنگ امام راحل و مایه افتخار، روز به روز ارتقا پیدا کند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اضافه کرد: مشکلات جانبی در جامعه وجود دارد، اما نباید اجازه داد مشکلات باعث بازدارندگی شود؛ چراکه حرکت ما در انقلاب همواره رو به جلو بوده است و دستاوردهای انقلاب در طول 43 سال گذشته گواه بر ابن امر است. مسئولانی که متصدی امور مختلف می‌شوند باید با آگاهی و معرفت در مسیر فعالیتی خود قدم بردارند و با بهره‌مندی از تجارب دیگران بر افتخارات نظام بیفزایند.

 نماینده ولی‌فقیه در استان ضرورت تعریف برنامه‌های بلندمدت را خواستار شد و ادامه داد: با تعریف چشم‌اندازهای کارشناسی شده قطعاً مشکلات قابل حل است و تحقق این مهم مستلزم همت ویژه است. داشتن مسئولیت در واقع فرصت خدمتگزاری به مردم است که باید از این برهه زمانی بهره کافی برده شود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در پایان اظهار کرد: امنیت حاکم در کشور را مرهون رشادت همه نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی هستیم. در حوزه سلامت سایبری باید با برنامه‌ریزی دقیق‌تر، هوشیارانه‌تر و آگاهانه‌تر حرکت کرد.

انتهای پیام
captcha