پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی ـ کاربردی کردستان در ۲۱۸ کد رشته
کد خبر: 4080543
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳

پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی ـ کاربردی کردستان در ۲۱۸ کد رشته

سرپرست دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی استان کردستان با اعلام ثبت‌نام مهرماه ۱۴۰۱ از پذیرش دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در ۲۱۸ کد رشته محل برای در تاریخ یکم الی چهارم شهریورماه خبر داد.

دانشگاه علمی کاربردیشاهین فکور، سرپرست دانشگاه علمی ـ کاربردی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: زمان پذیرش مهرماه ۱۴۰۱ و بازگشایی ثبت‌نام دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی استان کردستان از یکم الی چهارم شهریورماه بوده است.

وی افزود: دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی استان کردستان با عنایت به رویکرد تحولی تقاضا محور و با توجه به مشاغل جدید و نوظهور و متناسب با نیازهای فعلی و آتی جامعه و بازار کار در روزهای ۱ الی ۴ شهریور اقدام به پذیرش دانشجو و ثبت‌نام دانشجو در رشته‌های تحصیلی جدید و سایر رشته‌های دایر در مراکز آموزش علمی - کاربردی استان کردستان در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته می‌کند.

سرپرست دانشگاه علمی ـ کاربردی استان کردستان بیان کرد: متقاضیان علاقمند به تحصیل در این دانشگاه برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی استان کردستان به نشانی www.ko.uast.ac.ir و برای ثبت‌نام می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sangesh.ir و یا مراجعه حضوری به مراکزعلمی کاربردی سطح استان اقدام کنند.

وی در خصوص ارائه خدمات مشاوره در زمان ثبت‌نام به متقاضیان جدید یادآور شد: به منظور راهنمایی و مشاوره در زمینه انتخاب رشته تحصیلی و معرفی مشاغل مرتبط با رشته‌های موجود در دانشگاه، کارشناسان ذیربط مراکز در میز مشاوره ثبت‌نام آماده ارائه راهنمایی و هدایت تحصیلی به علاقه‌مندان است.

انتهای پیام
captcha