معرفی دادستان عمومی و انقلاب اشنویه
کد خبر: 4080943
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

معرفی دادستان عمومی و انقلاب اشنویه

طی مراسمی سعید اقبال‌جو، به‌ عنوان دادستان جدید اشنویه معرفی شد.

آیین تکریم و معارفه دادستان اشنویهبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، ناصر عتباتی، رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی، روز گذشته، 4 شهریور در آیین تکریم و معارفه دادستان اشنویه ضمن تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان و گرامیداشت شهدای دولت و تبریک هفته دولت اظهار کرد: اهمیت و حساسیت امر قضاوت بسیار زیاد است و کار قضا جزو کارهای سخت و طاقت‌فرسا محسوب می‌شود ولی در عین حال عجر و ثواب احقاق حق بسیار است.

وی افزود: فلسفه ماندگاری فرهنگ خدمتی که شهید رجایی در تاریخ انقلاب نهادینه کرد، خدمت صادقانه و منش این شهید بزرگوار و کابینه آن‌ها بود، اشنویه جایگاه ویژه در ابعاد مختلف دارد و زحمت، کار و تلاش مدیریت در این شهرستان انسجام، وحدت و همدلی را می‌طلبد و با این همدلی و همراهی که وجود دارد مشکلات مرتفع خواهد شد.

عتباتی بیان کرد: دستگاه قضایی وظایف متعددی دارد که بخشی از توان آن برای انجام وظیفه ذاتی صرف می‌شود ولی در کنار این وظیفه اقدامات متعددی بر عهده دستگاه قضایی است که برای تحقق آن‌ها نیازمند پشتیبانی و کمک همه مسئولان و مدیران و همراهی مردم را می‌طلبد.

وی ادامه داد: اقدامات پیشگیرانه و توجه به صلح و سازش اهمیت فراوانی دارد و در بحث صلح و سازش نیازمند کمک همه عزیزان، بزرگان طوایف، عشایر، روحانیون و ریش سفیدان به شوراهای حل‌اختلاف و هسته‌های جهادی بخشایش هستیم تا اختلاف را با سازش ریشه‌ای حل کرد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی تصریح کرد: باید به دنبال اقدامات پیشگیرانه رفت و از ظرفیت‌های موجود استفاده کرد و ما افتخار می‌کنیم که آذربایجان غربی، استان با فرهنگ و رنگین کمان ادیان، مذاهب و فرهنگ‌ها است و این امر می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

در پایان از زحمات مهدی خدادادی، دادستان سابق اشنویه تشکر و قدردانی و سعید اقبال‌جو به‌عنوان دادستان جدید اشنویه معرفی شد. 

 

انتهای پیام
captcha