قرائت زیارت اربعین در 120 مسجد البرز
کد خبر: 4081072
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳

قرائت زیارت اربعین در 120 مسجد البرز

مسئول ستاد اربعین البرز گفت: با همکاری پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی و امامان محله در 120 مسجد استان مراسم قرائت دسته جمعی زیارت اربعین برگزار می‌شود.

زیارت اربعین

امیر رحمانی، مسئول ستاد اربعین البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: کمیته فرهنگی و مراسم اربعین تاکنون جلساتی را برگزار و مصوباتی را داشته و اعضای کمیته و ستاد به‌دنبال برنامه‌ریزی مناسب برای حضور پرقدرت در مراسم معنوی اربعین هستند.

وی افزود: یکی از برنامه‌های مهم ما در این کمیته برگزاری اجتماع جاماندگان اربعین و پیاده‌روی به همین مناسبت است که اطلاع‌رسانی آن به شکل دقیق‌تری در زمان موعود انجام خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه یکی دیگر از برنامه‌های مصوب این کمیته، اجتماع فعالان حوزه برگزاری مراسم اربعین است، اضافه کرد: فعالان این حوزه یک مراسم با شکوه را برگزار خواهند کرد و دست‌اندرکاران فرهنگی این مراسم هم‌اندیشی را پیرامون هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم معنوی خواهند داشت.

رحمانی تصریح کرد: برگزاری مراسم قرائت زیارت اربعین در 120 مسجد البرز به‌صورت هماهنگ در پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی از سوی امامان محله از دیگر برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این کمیته است.

وی بیان کرد: محور عملیاتی اربعین در البرز با رویکرد جهاد تبیین خواهد بود و سعی خواهد شد از ظرفیت اربعین و برنامه‌های آن برای انجام این فریضه استفاده شود.

انتهای پیام
captcha