ایثارگری‌های مدافعان سلامت مستندسازی شود
کد خبر: 4082898
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴

ایثارگری‌های مدافعان سلامت مستندسازی شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز خواستار مستندسازی افتخارآفرینی‌ها و ایثارگری‌های مدافعان سلامت در همه‌گیری کرونا شد و این کار را یکی از رسالت‌های دانشگاه در قبال مردم و آیندگان دانست.

شست ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، سیدوحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، امروز، 12 شهریورماه در نشست ستاد مدیریت کرونا با اشاره به خدمات قهرمانانه مدافعان سلامت استان فارس در عرصه‌های مختلف بهداشتی، درمانی، پشتیبانی و اطلاع‌رسانی حوزه سلامت که نقش مؤثری در مدیریت هرچه بهتر این بحران به همراه داشت، خواستار مستندسازی افتخارآفرینی‌ها و ایثارگری‌های مدافعان سلامت در همه‌گیری کرونا شد و این کار را یکی از رسالت‌های دانشگاه در قبال مردم و آیندگان دانست.

وی افزود: این همراهی، دلسوزی و جانفشانی، بی‌شک نشان افتخاری است که برای همیشه تاریخ بر سینه مدیران و کارکنان حوزه سلامت دانشگاه خواهد درخشید.

حسینی همچنین با اشاره به در پیش بودن سفرهای زائران اربعین حسینی، بر پیش‌بینی تمهیدات لازم برای حفظ سلامت زائران ایرانی و زائران غیرایرانی که مسیر سفر آن‌ها از استان فارس می‌گذرد، تأکید کرد.

بررسی روند ابتلا در مناطق مختلف استان فارس، وضعیت سلامت مبتلایان بستری در بخش‌های عادی و ویژه بیمارستان‌های استان فارس، روند اجرای واکسیناسیون در استان، علت‎‌های جان‌باختن مبتلایان طی روزهای اخبر و روند پیشبرد مصوبات پیشین ستاد مدیریت کرونا در دانشگاه، دیگر محورهای مورد بررسی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست امروز این ستاد بود.

عباس رضائیان‌زاده، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست با اعلام درصد جمعیت هدف واکسینه شده در هر نوبت واکسن کرونا در استان فارس گفت: در حال حاضر تزریق واکسن کرونا در فارس، به ترتیب به ۹۳ و ۹۷ صدم درصد در نوبت اول، ۸۸ و پنج صدم درصد در نوبت دوم، ۵۰ و یک صدم درصد در نوبت سوم و ۳ و ۹ دهم درصد در نوبت یادآور رسیده است.

دیگر معاونان و مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست به ارائه آخرین گزارش‌ها و آمارهای مربوط به کرونا در مناطق مختلف استان و اقدامات در دست انجام برای عبور از موج هفتم بیماری پرداختند.

انتهای پیام
captcha