تربیت دانشجو تراز انقلاب اسلامی از اهداف طرح حامیم است
کد خبر: 4082953
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷
رئیس دانشگاه علوم پزشگی گلستان:

تربیت دانشجو تراز انقلاب اسلامی از اهداف طرح حامیم است

رئیس دانشگاه علوم پزشگی گلستان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب رسیدن به تمدن اسلامی را مطرح کرده‌اند، افزود: در همین راستا تربیت دانشجو تراز انقلاب اسلامی و دین باور و اخلاق مدار از اهداف اصلی طرح حامیم است.

سعید گل فیروزی رئیس دانشگاه علوم پزشگی گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، سعید گل فیروزی، رئیس دانشگاه علوم پزشگی گلستان در مراسم افتتاحیه طرح حامیم دوره توانمندسازی دانشجویان فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشجویان گلستان که امروز، ۱۲ شهریور در دانشگاه علوم پزشگی گلستان برگزار شد، با بیان اینکه مجهز کردن جوانان به سلاح علم و دانش همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است، گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب آنچه مورد تاکید است بها دادن به جوانان باانگیزه برای پیشبرد اهداف انقلاب مدنظر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشگی گلستان با بیان اینکه ۱۵۰ نفر از دانشجویان دانشگاه های استان گلستان در این طرح حضور دارند، گفت: این طرح به مدت یک هفته به صورت مجزا برای بانوان و آقایان در نوبت‌های صبح و ظهر و شب برگزار می‌شود.

گل فیروزی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب رسیدن به تمدن اسلامی را مطرح کرده‌اند، افزود: در همین راستا تربیت دانشجویان تراز انقلاب اسلامی و دین باور و اخلاق مدار از اهداف اصلی طرح حامیم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشگی گلستان با بیان اینکه در این طرح توانمندسازی دانشجویان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در دستور کار قرار دارد، افزود: در این طرح علاوه بر دروس آموزشی، نشست‌های معرفتی نیز با حضور مسئولان و نخبگان استانی و کشوری با عناوین جریان‌شناسی، دشمن شناسی، خط امام، جهادتبیین و غیره برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشگی گلستان با بیان‌اینکه این اقدام برای ساخته شدن دانشجویان تراز انقلاب اسلامی طراحی شده است، بیان کرد: امید است بتوانیم با این اقدامات گامی نو در جهت عملیاتی شدن گام دوم انقلاب با استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها و مراکز علمی برداریم.

انتهای پیام
captcha