آب‌رسانی به نقاط مختلف شهر همدان به همت بسیجیان
کد خبر: 4083494
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸

آب‌رسانی به نقاط مختلف شهر همدان به همت بسیجیان

معاون اداری پشتیبانی سپاه ناحیه همدان از آبرسانی با چهار تانکر به نقاط مختلف شهر همدان به همت بسیجیان خبر داد.

مصطفی عباسی، معاون اداری پشتیبانی سپاه ناحیه همدانبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه همدان، مصطفی عباسی، معاون اداری پشتیبانی سپاه ناحیه همدان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای آبرسانی به شهروندان همدانی اظهار کرد: با توجه به بحران به وجود آمده آب در همدان و لزوم آبرسانی به شهروندان و همچنین کمک به رفع بحران و خدمت‌رسانی به مردم، سپاه ناحیه همدان از همان روزهای آغازین ایجاد مشکل، آمادگی خود را در این خصوص اعلام کرد.

وی با بیان اینکه سپاه ناحیه همدان با چهار دستگاه تانکر به ظرفیت 40 هزار لیتر روزانه آبرسانی به شهروندان را انجام می‌دهد، گفت: تانکرها حداقل چهار بار در روز از مرکزی که اداره آب مشخص کرده آبرسانی را انجام و در مناطقی که مشخص شده توزیع می‌کنند.

معاون اداری پشتیبانی سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه بسیجیان همراه با هلال احمر نیز بین مردم آب معدنی توزیع می‌کنند، تصریح کرد: علاوه بر این بسیجیان در ایستگاه‌های توزیع آب حضور داشته و به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی اضافه کرد: در بحث توزیع آب نیز پنج دستگاه وانت فعال بوده و به کمک نیروهای بسیجی در مناطق مشخص شده به توزیع آب می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha