امنیت حاکم بر مرز خسروی بسیار مطلوب است
کد خبر: 4083752
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸

امنیت حاکم بر مرز خسروی بسیار مطلوب است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: وضعیت امکانات و شرایط زیرساختی مرز خسروی، امنیت حاکم بر مرز خسروی بسیار مطلوب است و زائران بدون هیچ مکشلی به کربلای معلی مشرف می‌شوند.

مرز خسروی

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز سه‌شنبه ۱۵ شهریورماه در حاشیه بازدید از مرز خسروی با اشاره به تردد زائران در مرز خسروی از ساعت ۶ صبح تا ۱۷ عصر به عتبات عالیات و کربلای معلی، اظهار کرد: روز گذشته ۹ هزار و ۴۰۲ نفر از مرز خسروی عازم عتبات عالیات شدند که نسبت به روز قبل از آن بیش از سه هزار نفر افزایش داشته است.

وی افزود: وضعیت امکانات و شرایط زیرساختی مرز خسروی و امنیت حاکم بر مرز خسروی بسیار مطلوب است و زائران بدون هیچ مکشلی به کربلای معلی مشرف می‌شوند.

جاویدان تصریح کرد: ۵۸ گیت در مرز خسروی فعال است و نمایندگان پلیس‌های تخصصی و معاونت‌ها از جمله پلیس آگاهی، امنیت عمومی، امنیت اقتصادی، راه، راهور و وظیفه عمومی در مرز مستقر و آماده ارائه خدمات مشاوره لازم به زائران هستند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بیان کرد: زائران مد نظر داشته باشند که در مرز هیچ‎‌گونه خدماتی از نظر صدور و تمدید گذرنامه انجام نمی‌شود و این افراد باید در شهر کرمانشاه و یا شهرستان‌های استان خدمات مربوط به گذرنامه خود را دریافت کنند.

سردار جاویدان در پایان به حجم زیاد مراجعه‌کنندگان به ادارات گذرنامه در استان کرمانشاه اشاره کرد و یادآور شد: مجموعه انتظامی برای تسهیل و تسریع کار زوار یک واحد تمدید گذرنامه در مرکز پلیس گذرنامه راه‌اندازی کرده و کسانی که گذرنامه آن‌ها از سال ۹۱ به بعد که ایراد و مخدوش نباشد برای ۶ ماه و یکبار خروج از مرز تمدید می‌کند.

انتهای پیام
captcha