دستگیری 2 توزیع‌کننده مواد مخدر در ساوه
کد خبر: 4085110
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹

دستگیری 2 توزیع‌کننده مواد مخدر در ساوه

فرمانده انتظامی ساوه بیان کرد: در توقیف یک دستگاه خودروی سواری در ساوه ۲ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و بیش از یک و نیم کیلوگرم شیشه کشف شد.

دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، سرهنگ علی‌اکبر عیسی‌آبادی، فرمانده انتظامی ساوه، از دستگیری ۲ توزیع‌کننده مواد مخدر و کشف مقدار یک کیلو و ۶۷۰ گرم شیشه در بازرسی از خودروی آنان در اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی خبر داد.

وی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوه با انجام تحقیقاتی از فعالیت گسترده ۲ توزیع کننده مواد مخدر صنعتی در سطح این شهرستان، مطلع شده و بلافاصله برنامه‌ریزی عملیاتی لازم را برای دستگیری آنان آغاز کردند.

عیسی‌آبادی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی و میدانی پلیس، متهمان مورد شناسایی قرار گرفته و مشخص شد که با یک دستگاه خودروی سواری در حال انتقال یک محموله مواد مخدر صنعتی از استان تهران به شهرستان ساوه هستند.

وی ادامه داد: بلافاصله تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان امداد شهرستان ساوه به محل عبور خودروی مورد نظر در سطح محور‌های مواصلاتی این شهرستان اعزام و موفق شدند، خودروی مذکور را در یک عملیات تعقیب و گریز در محور‌های ورودی به شهرستان ساوه متوقف و توزیع کنندگان مواد مخدر را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به کشف مقدار یک کیلو و ۶۷۰ گرم شیشه در بازرسی از خودروی توقیفی افزود: ۲ متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

سرهنگ عیسی‌آبادی عزم راسخ از سوی پلیس استان در مبارزه هدفمند و قاطع با پدیده شوم مواد مخدر را مورد تأکید قرار داد و گفت: در ادامه این طرح ۲۷ نفر از معتادان متجاهر نیز توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوه شناسایی و جمع‌آوری و برای سیر مراحل درمانی و سپری کردن دوران نقاهت خود به مرکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

انتهای پیام
captcha