برگزاری طرح «حیات طیبه» در حوزه علمیه تویسرکان
کد خبر: 4085336
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰

برگزاری طرح «حیات طیبه» در حوزه علمیه تویسرکان

مدیر حوزه علمیه تویسرکان از برگزاری طرح «حیات طیبه» همزمان با سراسر کشور در این شهرستان خبر داد و گفت: مهلت ثبت‌نام در این طرح تا پایان شهریورماه تمدید شده است.

حوزه علمیه تویسرکانزهرا ترکاشوند، مدیر حوزه علمیه خواهران تویسرکان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان از برگزاری طرح «حیات طیبه» در مدرسه علمیه کوثر این شهرستان همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: این طرح مخصوص کسانی است که شرایط تحصیل در حوزه علمیه از جمله مدرک دیپلم، معدل حداقل ۱۴، سن و یا حضور تمام وقت در کلاس‌ها را ندارند، انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح یک طرح آزاد است و همه اختیارات و برنامه‌ریزی‌ها با حوزه علمیه خواهران اما زیر نظر مرکز انجام خواهد شد و تمام محتوا تحت نظر مرکز تدریس خواهد شد، افزود: اساتید دوره از اساتید و فارغ‌التحصیلان حوزه هستند و تمام تلاش ما این است که این طرح با ۹۰ واحد طی دو سال به اتمام برسد.

مدیر حوزه علمیه خواهران تویسرکان بیان کرد: این طرح یک طرح خودمعرفتی و خودگردان است و گواهی آن از سوی حوزه علمیه شهرستان با امضای امام‌جمعه و سازمان تبلیغات صادر می‌شود.

وی ادامه داد: دوره با حداقل دو روز و حداکثر سه روز در هفته برگزار خواهد شد و در واقع زمینه برای تحصیل بانوانی که شرایط حضور در کلاس‌های سطح 2 را ندارند مهیا شده است.

ترکاشوند در مورد هزینه برگزاری کلاس‌ها گفت: تنها هزینه جزئی به‌منظور حق‌الزحمه اساتید اخذ خواهد شد و هدف از برگزاری این طرح بهره‌مندی حداکثری بانوان از معارف و تعالیم قرآنی، اهل بیت(ع) و ارتباط با فعالیت‌های فرهنگی تربیتی حوزه است.

وی در پایان با اعلام اینکه شروع کلاس‌ها از ۱۵ مهرماه است، بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام تا پایان شهریورماه به مدرسه علمیه کوثر(س)، جنب دفتر امام‌جمعه مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۴۹۲۳۱۰۱-۰۸۱ تماس بگیرند.

خبرنگار خدیجه نکوئی نژاد

انتهای پیام
captcha