برای تشخیص حق و باطل گوش به فرمان رهبر باشیم
کد خبر: 4087099
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰

برای تشخیص حق و باطل گوش به فرمان رهبر باشیم

استاندار زنجان گفت: راه مشخص است و باید در سمت حق ایستاد. از اینرو برای تشخیص حق و باطل باید گوش به فرمان رهبر باشیم.

استاندار زنجان

به گزارش ایکنا از زنجان، محسن افشارچی استاندار زنجان ظهر امروز ۳۰ شهریور در آیین تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دوران هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه دفاع مقدس برای ما یک ثروت است، اظهار کرد: در طول تاریخ، جنگی مانند هشت سال دفاع مقدس که مولد یک فرهنگ باشد، نداشتیم؛ باید از این فرهنگ به عنوان یک ثروت محافظت کرد.

وی با بیان اینکه باید حواس‌مان به ثروت‌مان باشد و بدانیم و آگاه باشیم تا از این ثروت چه بهره‌ای می‌بریم، تصریح کرد: راه مشخص است و باید در سوی حق ایستاد. برای تشخیص حق و باطل باید گوش به فرمان رهبر باشیم.

استاندار زنجان با اشاره به افزایش بصیرت در دوران هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: امروز نیز برای دفاع از ارزش‌های دفاع مقدس نیازمند بصیرت هستیم.

در ادامه سرهنگ جلال صالحی، فرمانده تیپ ۲۱۶ مستقل زرهی زنجان اظهار کرد: نخستین ارگان که به انقلاب پیوست نیروی همافر ارتش بود. ارتش اگر مقابل مردم می‌ایستاد انقلاب یا با تاخیر روی می‌داد و یا به سختی به پیروزی می‌رسید.

وی با اشاره به اینکه بدنه ارتش در کنار مردم بودند و به ندای رهبر لبیک گفتند، اضافه کرد: در سال‌های نخست انقلاب همجمه به ارتش زیاد بود و این موارد به ارتش توسط دشمن داخلی و افراد داخلی وارد می‌شد. در آن ایام بحث انحلال ارتش مطرح بود ولی دید بالای رهبر کبیر انقلاب بر این بود که ارتش بماند و به دنبال آن تشکیل سپاه و بسیج در کشور اتفاق افتاد.

این مسئول با اشاره به اینکه تاکید رهبر کبیر انقلاب بر این بود که ارتش پایداری داشته باشد، اظهار کرد: ارتش در دوران انقلاب ۴۵۰ نفر شهید و در دوران هشت سال دفاع مقدس ۴۸ هزار شهید تقدیم نظام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: ارتش در هشت سال دفاع مقدس ۲۶ هزار جانباز، آزاده و ایثارگر تقدیم انقلاب کرده است. و ۸۰۰ شهید تیپ ۲۱۶ مستقل زرهی مایه افتخار این تیپ است.

انتهای پیام
captcha