برگزاری ۱۰ برنامه محوری همزمان با دهه وقف در ملایر
کد خبر: 4087224
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴

برگزاری ۱۰ برنامه محوری همزمان با دهه وقف در ملایر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از برگزاری ده برنامه محوری همزمان با دهه وقف در ملایر خبر داد.

ابوذر عباسی رئیس اداره اوقاف ملایرحجت‌الاسلام ابوذر عباسی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به اینکه همزمان با دهه وقف برنامه‌های مختلفی توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر انجام می‌شود، گفت: برگزاری محفل انس با قرآن در یکی از بقاع متبرکه از جمله برنامه‌های این اداره در دهه وقف است.

وی با بیان اینکه با هدف اشتغال آفرینی قرار است یک کارگاه بزرگ خیاطی در امامزاده عبدالله ملایر راه اندازی شود، گفت: همچنین همزمان با شهادت امام رضا آیین غبارروبی و عطرافشانی و بقاع متبرکه را در شهرستان ملایر داریم.

وی با بیان اینکه ۴۶ امامزاده در شهرستان ملایر داریم، گفت: از این تعداد ۱۲ امامزاده عنوان امامزادگان فعال هستند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر همچنین با راه‌اندازی میز خدمت در اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با حضور مسئولان هر واحد همزمان با دهه وقف خبر داد و گفت: همچنین برگزاری جلسات مختلف و پاسخگویی به سوالات مردم را در دهه وقت داریم.

وی همچنین به برگزاری خیمه‌های معرفت در بقاع متبرک و شاخص شهرستان همزمان با دهه وقف  اشاره کرد و گفت: در این زمینه ۱۵ مبلغ بومی را در بقاع متبرکه در این ایام خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام عباسی افزود: برپایی غرفه‌های مشاوره، غرفه‌های فرهنگی، حجاب، نمایشگاه عکس، پاسخگویی به سوالات و غرفه کودکان از برنامه‌های خیمه‌های معرفت در بقاع شاخص شهرستان ملایر خواهد بود.

وی همچنین سرکشی به خانواده معظم شهدا، تجلیل از کادر درمان، دیدار با امام جمعه و فرماندار و  رياست دادگستری را از دیگر برنامه‌های دهه وقف در ملایر دانست.

حجت‌الاسلام عباسی تصريح کرد: همچنین  سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه توسط رئیس اداره اوقاف  و ارائه گزارشی از عملکرد این اداره طی یک سال گذشته از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده دهه وقف در ملایر است.

وی گفت: سرکشی از بیمارستان‌های امام حسین و مهر ملایر نیز از دیگر برنامه‌های دهه وقف خواهد بود. همچنین برنامه‌های فرهنگی، بازدید از طرح‌های عمرانی و... نیز از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در دهه وقف است.

 

انتهای پیام
captcha