اعلام فراخوان جشنواره الگوهای برتر تدریس «تفکر و سبک زندگی» در کردستان
کد خبر: 4092122
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹

اعلام فراخوان جشنواره الگوهای برتر تدریس «تفکر و سبک زندگی» در کردستان

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌و‌پرورش استان کردستان از اعلام دستورالعمل برگزاری نهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس «کتاب تفکر و سبک زندگی» در سال تحصیلی 1402-1401 خبر داد.

حجت‌الله نریمانی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌و‌پرورش استان کردستان

حجت‌الله نریمانی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌و‌پرورش استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: بر اساس شیوه‌نامه اجرایی، ارتقای کیفی شیوه‌های تدریس مربیان، مشاوران و دبیران درس «تفکر و سبک زندگی»، اصلاح و تغییر نگرش‌های رایج و سنتی در شیوه‌های تدریس، مکتوب کردن تجربیات و به اشتراک گذاشتن دانسته‌ها و اندوخته‌ها و... مربیان، مشاوران و دبیران این درس در پایه هفتم و پایه هشتم دوره متوسطه اول از مهم‌ترین اهداف برگزاری نهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی است .

وی به زمان ارسال آثار برای شرکت در جشنواره نیز اشاره کرد و افزود: مهلت ارسال آثار به کمیته داوری مناطق و شهرستان‌ها تا پایان دی ماه 1401 و مهلت ارسال آثار برتر به دبیرخانه استانی نیز تا 20 بهمن 1401 اعلام شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌و‌پرورش استان کردستان با بیان اینکه برنامه‌ریزی جهت برگزاری کارگاه‌های آموزشی و توجیهی برای دبیران شرکت کننده در جشنواره الزامی است، بیان کرد: گروه‌های آموزشی درس تفکر و سبک زندگی مناطق و شهرستان‌ها باید ارتقای کمی وکیفی مشارکت دبیران درس مذکور را در برنامه‌ها و فعالیت های خود پیگیری و رصد کنند.

وی در ادامه گفت: تمامی دبیران شرکت کننده در مناطق (مرحله منطقه ای) که حداقل 50 درصد امتیاز داوری را کسب کنند توسط منطقه و تمامی افرادی که در مرحله استانی حداقل 70 درصد امتیاز داوری را کسب کنند توسط ادارات کل استان‌ها مورد تقدیر قرار گیرند.

نریمانی با درخواست از معاونان پرورشی و تربیت بدنی شهرستان و مناطق برای اطلاع‌رسانی و برنامه‌ریزی مناسب و فراهم آوردن زمینه مشارکت همکاران یادآور شد: لازم است اطلاع‌رسانی کامل به تمامی دبیران درس مذکور از طرق مختلف صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha