برپایی کرسی‌های هفتگی تلاوت قرآن کریم در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
کد خبر: 4092147
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰

برپایی کرسی‌های هفتگی تلاوت قرآن کریم در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

مسئول مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: به همت مرکز قرآن و عترت، کرسی‌های هفتگی تلاوت قرآن کریم ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هر چهارشنبه برگزار خواهد شد.

محافل انس با قرآن دانشگاه

مریم وثوقی، مسئول مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری محافل انس با قرآن در این دانشگاه به شیوه هفتگی خبر داد و اظهار کرد: کرسی‌های هفتگی تلاوت قرآن کریم در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به همت مرکز قرآن و عترت ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان این دانشگاه برگزار می‌شود.

وی افزود: کرسی‌های هفتگی تلاوت با قرآن و عترت، روز‌های چهارشنبه هر هفته در ساعات فرهنگی دانشگاه برگزار خواهد شد.

وثوقی تصریح کرد: مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ابتدای سال‌جاری با عنایت به فرمایشات مکرر مقام معظم رهبری به منظور تعمیق و تدبر بیشتر در قرآن نسبت به برگزاری هر چه بیشتر برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی با محوریت اساتید و دانشجویان دانشگاه برنامه‌های متنوعی را برنامه‌ریزی و اجرایی کرده است.

مسئول مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان کرد: اگر باور کنیم که برای رفع همه مشکلاتمان باید به قرآن رجوع کنیم و بدانیم همه نیاز‌های بشر در قرآن پاسخ داده شده، مشکلات امروز گریبانگیرمان نبود.

وی در پایان تأکید کرد: هر سال دانشگاه علوم پزشکی با برگزاری برنامه‌های متنوع قرآنی اقدام به توسعه هرچه بیشتر فعالیت‌های قرآنی دانشگاه می‌کند.

انتهای پیام
captcha