برگزاری محافل انس با قرآن در دانشگاه علوم پزشکی البرز
کد خبر: 4092191
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴

برگزاری محافل انس با قرآن در دانشگاه علوم پزشکی البرز

مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: به همت مرکز قرآن و عترت این دانشگاه محافل انس با قرآن ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه برگزار می‌شود.

محفل انس با قرآن

سیدعلی‌اصغر میرخلیلی، مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری محافل انس با قرآن در این دانشگاه به شیوه هفتگی خبر داد و اظهار کرد: محافل انس با قرآن در دانشگاه علوم پزشکی البرز به همت مرکز قرآن و عترت ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان این دانشگاه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه محافل هفتگی انس با قرآن و عترت، روز‌های دوشنبه هر هفته برگزار خواهد شد، گفت: با توجه به فرمایشات مکرر مقام معظم رهبری به‌منظور تعمیق و تدبر بیشتر در قرآن، برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی را با محوریت اساتید و دانشجویان اجرا خواهیم کرد.

این مسئول در پایان با بیان اینکه اگر باور کنیم که برای رفع همه مشکلاتمان باید به قرآن رجوع کنیم و بدانیم همه نیاز‌های بشر در قرآن پاسخ داده شده است، مشکلات امروز گریبانگیرمان نبود، یادآور شد: هر سال دانشگاه علوم پزشکی البرز با برگزاری برنامه‌های متنوع قرآنی، فرهنگی و مذهبی اقدام به توسعه هرچه بیشتر فعالیت‌های قرآنی می‌کند.

انتهای پیام
captcha