پیام فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت شهادت مهدی لطفی
کد خبر: 4092484
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹

پیام فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت شهادت مهدی لطفی

فرمانده انتظامی لرستان با صدور پیامی شهادت مدافع امنیت استوار یکم مهدی لطفی که در جریان اغتشاشات شامگاه شنبه، 23 مهر در زندان اوین به درجه رفیع شهادت نائل آمد، را تسلیت گفت.

پیام تسلیتبه گزارش ایکنا از لرستان، یحیی الهی، فرمانده انتظامی لرستان در پی شهادت شهادت مدافع امنیت استوار یکم مهدی لطفی که در جریان اغتشاشات شامگاه شنبه، ۲۳ مهر در زندان اوین به درجه رفیع شهادت نائل آمد، پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد.

«شهادت افتخار عظیمی است که تنها نصیب بندگان خاص خدا می‌گردد، افتخار دفاع از امنیت توفیق مضاعفی برای شهیدان این مرز و بوم است که گام در صیانت از امنیت و آسایش مردم عزیزمان نهاده‌اند.

شهادت، پاداشی نیکو برای دلاورانی‌ است که عمری در دفاع از دین و میهن از پای ننشستند و در این راه، جان خویش را نثار کردند.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت استواریکم مهدی لطفی به محضر حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، همچنین خانواده گرامی وی و مردم شهیدپرور لرستان، برای بازماندگان صبر جمیل و برای این شهید گرانقدر علو درجات را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.»

یادآور می‏‌شود، پیکر مطهر شهید مدافع امنیت، گروهبان یکم مهدی لطفی که شامگاه شنبه، ۲۳ مهر در جریان حادثه آتش‌سوزی زندان اوین در تهران به درجه رفیع شهادت نائل آمد، امروز، ۲۵ مهر در تهران تشییع شد و پیکر مطهر این شهید مدافع امنیت عصر سه‎شنبه، ۲۶ مهر، در چالانچولان شهرستان دورود به سمت روستای عربان تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام
captcha