برنامه‌های ۱۳ آبان‌ماه در کهگیلویه‌وبویراحمد تشریح شد
کد خبر: 4092868
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷

برنامه‌های ۱۳ آبان‌ماه در کهگیلویه‌وبویراحمد تشریح شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد ویژه‌برنامه‌های ۱۳ آبان‌ماه روز دانش آموز در سطح استان را تشریح کرد.

نشست بزرگداشت ۱۳ آبان‌ماه

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام سیدجواد خاضع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 26 مهرماه در نشست بزرگداشت ۱۳ آبان‌ماه، اظهار کرد: جهاد تبیین زمینه شناخت جنایت‌های آمریکا در دنیا را فراهم می‌کند.

وی افزود: ضرورت دارد برنامه‌های روز ۱۳ آبان‌ماه در مدارس و دانشگاه‌ها مبتنی بر جهاد تبیین باشد تا نسل جوان با جنایت‌های دنیای غرب و استکبار آشنا شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد خواستار برگزاری جلسات پرسش و پاسخ برای برطرف شدن شبهات و بصیرت‌افزایی در دانشگاه‌ها و مدارس شد و افزود: برای ترویج گفتمان انقلاب در دانشگاه‌ها و مدارس باید به سمت و سوی جهاد تبیین برویم که یکی از آنها برگزاری چنین جلساتی است.

حجت‌الاسلام خاضع با بیان اینکه آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها هماهنگی و همکاری‌های لازم را برای حضور دانش‌آموزان و دانشجویان فراهم کنند، تصریح کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی و محتوایی در مدارس حوزه‌ها و دانشگاه‌ها، مسابقات کتابخوانی، تهیه کتاب و بروشور در مورد استکبار ستیزی و همچنین استفاده لازم را از دیگر برنامه‌های بزرگداشت ۱۳ آبان در شبکه‌های مجازی است.

وی فضاسازی مناسب میادین شهری، تبلیغ در میادین شهری توسط شهرداری‌ها، نصب بنر و اقلام تبلیغاتی، استفاده از تلویزیون‌های شهری برای تشویق و ترغیب مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی ۱۳ آبان انجام شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه همزمان با سراسر کشور در شهر یاسوج از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از میدان هفتم تیر به سمت خیابان طالقانی، خیابان، ولی‌عصر(عج) و مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha