برگزاری دوره آموزشی صحیفه سجادیه در ملایر
کد خبر: 4092890
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹

برگزاری دوره آموزشی صحیفه سجادیه در ملایر

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری اولین دوره آموزشی صحيفه سجادیه در این شهرستان خبر داد.

ایرج یارمحمدی کارشناس واحد قرآنی اداره  تبلیغات اسلامی ملایرایرج یارمحمدی، کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: اولین دوره آموزشی صحیفه سجادیه در شهرستان ملایر با اعطای گواهینامه پایان دوره به شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره به مدت شش ماه است و از امروز تا پایان سال ادامه دارد، افزود: حسین دوزبخشیان، رئیس بنیاد نهج‌البلاغه ملایر مدرس این دوره آموزشی است.

یارمحمدی با بیان اینکه این دوره محدودیت سنی و جنسی ندارد، تصريح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 08133350001 داخلی 2 تماس بگیرند.

این مسئول با بیان اینکه جلسات آموزشی صحیفه سجادیه چهارشنبه هر هفته، ساعت ۱۰ در اداره تبلیغات اسلامی ملایر واقع در میدان دادگستری، ابتدای بلوار فاطمیه برگزار می‌شود، گفت: این جلسات با هدف برقراری ارتباط عمیق‌تر با صحیفه سجادیه و مباحث مرتبط آن بوده و در این جلسات مفاهیم و کلیات صحیفه سجادیه به شرکت‌کنندگان آموزش داده خواهد شد.

وی اظهار کرد: این دوره با همراهی بنیاد نهج‌البلاغه ملایر و از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان به‌صورت رایگان و با ظرفیت یکصد نفر برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha