دو شهرستان لرستان نارنجی کرونایی شدند
کد خبر: 4093496
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶

دو شهرستان لرستان نارنجی کرونایی شدند

شهرستان‌های خرم‌آباد و سلسله در وضعیت نارنجی کرونایی، بروجرد، پلدختر، چگنی، کوهدشت در وضعیت زرد و ازنا، الیگودرز، دورود، دلفان و رومشکان در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند.

کروناویروسبه گزارش ایکنا از لرستان، براساس آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی در سطح استان لرستان طی هفته گذشته وضعیت در خرم‌آباد و سلسله از زرد به نارنجی و در رومشکان از زرد به آبی تغییر کرد.

بر این اساس شهرستان‌های خرم‌آباد و سلسله در وضعیت نارنجی، بروجرد، پلدختر، چگنی، کوهدشت در وضعیت زرد و ازنا، الیگودرز، دورود، دلفان و رومشکان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

براساس آخرین به‌روزرسانی‌ها، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز از صفر به چهار و تعداد شهرهای با وضعیت نارنجی نیز از ۱۹ به ۲۶ شهر افزایش یافت، همچنین تعداد شهرهای با وضعیت زرد از ۲۰۳ به ۱۸۸ و تعداد شهرهای با وضعیت آبی از ۲۲۶ به ۲۳۰ شهر رسید.

مریم کوشکی، دبیر ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز جمعه، ۲۹ مهر در یک گفت‌وگوی خبری با بیان اینکه ۱۳۱ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی لرستان بستری هستند، گفت: لرستان از آغاز شیوع این ویروس در لرستان ۲۲۶ هزار و ۵۳۰ نفر به آن مبتلا شده‌اند.

وی بیان کرد: همچنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا در لرستان تاکنون دو هزار و ۹۰۴ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جان باخته‌اند.

انتهای پیام
captcha