ابعاد علمی و دانش‌بنیانی بسیج تقویت شود
کد خبر: 4093887
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

ابعاد علمی و دانش‌بنیانی بسیج تقویت شود

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به امیدآفرین بودن دستاوردهای بسیج، گفت: تقویت بعد علمی و دانش‌بنیانی بسیج یک ضرورت مهم است و باید در عرصه جهاد علمی و دانش‌بنیان گام‌های بلندی بردارد.

بازدید امام جمعه اراک از نمایشگاه اسوه

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، امروز، اول آبان، در جریان بازدید از نمایشگاه «اسوه» بسیج استان که در مصلای بیت‌المقدس اراک برپا شده است، در جمع خبرنگاران گفت: بسیج یک سرمایه بزرگ و یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) و ثمره خون شهدا است و این نیرو همواره در راه اعتلای اسلام و انقلاب گام‌های بلندی برداشته است.

وی بیان کرد: بسیج در همه عرصه‌ها توانمند و کارآمدست و این نیرو بزرگترین پشتوانه انقلاب اسلامی است و در گام دوم انقلاب فصل جدیدی از اقتدارآفرینی بسیج آغاز می‌شود. فرهنگ بسیجی در کشور توأم با ولایتمداری، ایثار، جهاد و ازخودگذشتگی است و ملتی که فرهنگ بسیجی در آن حاکم باشد زیر بار توطئه‌های دشمنان و زورگویی‌های قدرت‌های پوشالی نمی‌رود.

امام جمعه اراک ادامه داد: بسیج برای کشور همواره تولیدکننده قدرت و امنیت است و به برکت انقلاب اسلامی و نگاه بلند حضرت امام خمینی(ره) و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، امروز بسیج نمایشگاهی از دستاوردهای اقتدار آفرین برای ملت ایران و ملت‌های مسلمان است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار کرد: دستاوردهای بسیج همواره امیدآفرین و امیدبخش است و این نیروی مردمی در هر عرصه‌ای که ورود پیدا کرده تهدیدات را از ملت و جامعه دور کرده و امروز ملت ایران به بسیج و بسیجی بودن افتخار می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در پایان گفت: تقویت بعد علمی و دانش‌بنیانی بسیج یک ضرورت مهم است و همانگونه که بسیج در همه عرصه‌ها پیشگام بوده باید در عرصه جهاد علمی و دانش‌بنیان گام‌های بلندی بردارد.

انتهای پیام
captcha