برگزاری مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن به میزبانی مرکز آموزش مهندسی نزاجا
کد خبر: 4093896
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵

برگزاری مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن به میزبانی مرکز آموزش مهندسی نزاجا

مرحله منطقه‌ای چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش با حضور نمایندگان مستقر در یگان‌های استان خوزستان و لرستان به میزبانی مرکز آموزش مهندسی نزاجا در بروجرد برگزار شد.

مرحله مقدماتی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نزاجامحمدرضا کشتگر، جانشین مرکز قرآن، عترت و نماز نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب، گفت: مرحله مقدماتی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نزاجا در دو منطقه آغاز شد.

وی ادامه داد: مرحله منطقه‌ای مسابقات نزاجا با راه‌یافتگان 150 نفر از متسابقان یگان‌های مستقر در استان‌های خوزستان و لرستان از روز گذشته، 30 مهرماه در رشته‌های حفظ 1، 3، 5، 10، 15، 20 و 25 جزء و حفظ کل و مفاهیم براساس تفسیر نمونه جزء 25 به میزبانی مرکز آموزش مهندسی نزاجا در بروجرد برگزار شد.

کشتگر بیان کرد: این مسابقات امروز، اول آبان‌ماه در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل قرآن و اذان در حال برگزاری است. آیین اختتامیه این منطقه صبح فردا با حضور فرماندهان و مسئولان لشکری و تجلیل از منتخبان هر رشته برگزار خواهد شد.

جانشین مرکز قرآن، عترت و نماز نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه هفته آینده این مسابقات در دو منطقه دیگر نزاجا برگزار می‌شود، اضافه کرد: نمایندگان منتخب در یگان‌های مستقر در استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و کرمان در منطقه کرمان و نمایندگان یگان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان و مازندران در شهر شاهرود با هم به رقابت می‌پردازند.

وی تصریح کرد: در روزهای پایانی هفته نیز رقابت‌های دو یگان اصفهان و همدان به صورت همزمان از سه‌شنبه تا پنجشنبه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha