راهیابی پنج نخبه قرآنی خراسان‌رضوی به مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4094512
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۱

راهیابی پنج نخبه قرآنی خراسان‌رضوی به مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از راهیابی پنج نخبه قرآنی و یک گروه تواشیح از خراسان‌رضوی به مرحله نهایی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش نغمات دینی خبر داد.

جعفر حسینی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضویجعفر حسینی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: مرحله مقدماتی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های نغمات دینی برگزار شد و داوری آن صورت گرفت.

وی ادامه داد: براساس نتایج داوری این دوره از مسابقات، پنج نخبه قرآنی از خراسان رضوی، موفق به راه‌یابی به مرحله نهایی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شدند.

حسینی بیان کرد: در رشته اذان سیداحمد فاطمی‌پور از شهرستان سبزوار، در رشته دعاخوانی بنت‌الهدی شایق از سرخس، حمید حسینی از مشهد، ایمان غلامی از تربت جام و علیرضا عمارلو از چناران، موفق به صعود به مرحله نهایی این دوره از مسابقات شدند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی اضافه کرد: همچنین گروه تواشیح سلسله‌الذهب از شهرستان نیشابور در بخش هم‌خوانی و هم‌سرایی موفق شد به جمع منتخبان مرحله نهایی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش نغمات دینی راه پیدا کند.

وی تصریح کرد: مرحله مقدماتی رشته نغمات دینی همزمان با مرحله استانی بخش آوایی به صورت ضبط اثر اجرا شد و آثار متسابقین از سراسر کشور جهت داوری به تهران ارسال شد که بر این اساس از خراسان رضوی پنج نفر منتخب شدند.

حسینی گفت: مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن در بخش نغمات دینی از 20 تا 24 آذرماه و طی چهار روز با حضور منتخبان این دوره از سراسر کشور در شهر قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha