تربيت نيروهای متعهد و كارآمد هدف تشکیل حلقه‌های صالحین است
کد خبر: 4094664
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

تربيت نيروهای متعهد و كارآمد هدف تشکیل حلقه‌های صالحین است

امام جمعه علی آبادکتول با بیان‌ اینکه تربيت نيروهای متعهد و كارآمد از اهداف تشکیل حلقه‌های صالحین بسیج است، بیان کرد: در شرایطی که دشمن با راه‌اندازی جنگ همه‌جانبه نرم سعی در تحریف حقایق و کم‌رنگ‌تر کردن باورها و ارزش‌های انقلاب دارد، همه مسئولان فرهنگی و دینی باید بسیج شوند.

جلسه حلقه های صالحین در دفتر امام جمعه علی آبادکتولبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام مهدی‌نژاد، امام جمعه شهرستان علی‌آبادکتول در جلسه بسیجیان و سرمربیان طرح صالحین که شب گذشته، 3 آبان در دفتر امام جمعه برگزار شد، گفت: در شرایطی که دشمن با راه‌اندازی جنگ همه‌ جانبه نرم سعی در تحریف حقایق و کم‌رنگ‌تر کردن باورها و ارزش‌های انقلاب دارد، همه مسئولان فرهنگی و دینی باید بسیج شوند.

 حجت‌الاسلام مهدی‌نژاد با بيان‌اينكه هدف شجره طيبه صالحان، تربيت نيروهای متعهد و كارآمد برای آينده انقلاب اسلامی است، افزود: نبايد نگران شبهات غرب و استكبار جهانی در مورد اسلام باشيم.

امام جمعه علی‌آباد کتول با بیان‌ اینکه حلقه‌های صالحين بسيج، نقش ارزشمندی در كاهش آسيب‌های دينی و اجتماعی ايفا می‌كنند، تصریح کرد: شناسايی، تربيت و هدايت جوانان و نوجوانان و اقشار مختلف مردم، از اولويت‌های فرهنگی سپاه استان است.

حجت‌الاسلام مهدی‌نژاد هدف از برگزاری جلسات حلقه‌های صالحین بسیج را روشنگری و جذب بیشتر نوجوانان و فعال کردن مساجد و هماهنگی بیشتر بین پایگاه مقاومت، امام جماعت و هیئت امناء دانست و گفت: برای مقابله با تحرکات ضدفرهنگی دشمن برگزاری این جلسات و بهره‌مندی از جوانان و پاسخ به نیازها و شبهات جوانان می‌تواند مثمرثمر باشد.

انتهای پیام
captcha