مهلت ارسال آثار به کنگره شعر دفاع مقدس تمدید شد
کد خبر: 4096391
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶

مهلت ارسال آثار به کنگره شعر دفاع مقدس تمدید شد

دبیر جشنواره شعر دفاع مقدس همدان از تمدید مهلت شرکت در بیست‌وچهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت خبر داد و گفت: علاقه‌مندان برای ارسال آثار خود تا 20 آبان‌ماه جاری فرصت دارند.

مسعود طاهری‌عضد دبیر جشنواره شعر دفاع مقدس استان همدانمسعود طاهری‌عضد، دبیر جشنواره شعر دفاع مقدس استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با اشاره به برگزاری بیست‌وچهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت، اظهار کرد: مهلت ارسال آثار به این کنگره سراسری تا 20 آبان‌ماه جاری تمدید شد.

وی با اشاره به موضوعات این جشنواره گفت: این موضوعات شامل بخش عمومی شعر دفاع مقدس، دفاع مقدس و شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی، شعر دفاع مقدس با بهرگیری از مضامین عاشورایی، شعر دفاع مقدس و نقش آن در جهاد تبین، شعر دفاع مقدس و جنگ نرم، شعر دفاع مقدس کودک و نوجوان، شعر دفاع مقدس و نقش زنان است.

طاهری‌عضد با اشاره به راه‌های ارتباطی برای ارسال آثار توضیح داد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق پیام‌رسان ایتا و بله به شماره‌ 09378568388 ارسال کنند.

دبیر جشنواره شعر دفاع مقدس گفت: این کنگره سراسری در دبیرخانه استانی به آدرس همدان، بلوار شهید سلیمانی، نرسیده به استانداری، دفتر مدیریت تاریخ و ادبیات دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha