اجتماع دانش‌آموزی دختران «مُلک سلیمانی» در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4096546
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴

اجتماع دانش‌آموزی دختران «مُلک سلیمانی» در کرمان برگزار شد

در آستانه روز دانش‌آموز اجتماع دانش‌آموزی دختران «مُلک سلیمانی» با حضور مسئولان استان و جمعی از دانش‌آموزان در کرمان برگزار شد.

اجتماع دانش‌آموزی دختران مُلک سلیمانی در کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش‌ و پرورش، در آستانه روز دانش‌آموز، اجتماع دانش‌آموزی دختران «مُلک سلیمانی» با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان استان، امروز، ۱۱ آبان‌ماه در کرمان برگزار شد.

رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این اجتماع گفت: امروز اجتماع بزرگ دختران کرمانی را در ملک سلیمانی برگزار کردیم تا نشان دهیم کرمان در ملک سلیمانی زنده است و خیال دشمن برای بر هم زدن آرامش ما بی‌مورد و باطل است.

وی با اشاره به تشییع باشکوه پیکر مطهر دانش‌آموز شهید، علی‌اصغر لری‌گویینی از شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت احمد ابن موسی (ع) در شیراز و حماسه باشکوه مردم شیراز، کرمان و سیرجان در مراسم تشییع این کودک شهید، افزود: در جریان جنگ تحمیلی ۲۲۰ هزار شهید را در کشور تقدیم انقلاب کردیم و اجازه ندادیم وجبی از خاک کشور نصیب دشمن شود و امروز هم اجازه نمی‌دهیم دشمن اراده ما را سست کند.

وی با تاکید بر توجه به درس و علم‌آموزی خطاب به دانش‌آموزان گفت: ارتباط با اهل‌بیت(ع) و خواندن نماز و قرآن را فراموش نکنید که با تقویت معنویت می‌توان بر همه سختی‌ها فائق آمد.

انتهای پیام
captcha