جنگ شناختی دشمنان، غرور ملی را هدف قرار داده است
کد خبر: 4098511
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸

جنگ شناختی دشمنان، غرور ملی را هدف قرار داده است

معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شعبه اول دادگاه کیفری یک کرمان گفت: در حوزه جنگ شناختی، باورهای دینی، غرور ملی، استقامت، خودباوری و بالندگی به داشته‌ها مورد هدف دشمنان است.

حسین روحانی معاون قضایی رئیس کل دادگستری

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری، حسین روحانی، معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شعبه اول دادگاه کیفری یک کرمان در جلسه دادگاه مطبوعات کرمان با تأکید بر اینکه ثمره خون شهدا، ایثار و مقاومت ملت، تثبیت تمامیت ارضی، استقلال ملی و جلوگیری از دخالت قدرت‌های استکباری بود، افزود: نظام سلطه تنها مانع منافع خود در دنیا را نظام جمهوری اسلامی می‌داند و در عرصه های جنگ فیزیکی، اقتصادی و نرم نیز تمام تلاش خود را برای به زانو درآوردن ملت ایران به کار گرفته است.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه جنگ فیزیکی با تجربه کسب شده در دوران دفاع مقدس به درجه‌ای از قدرت رسیده که دشمنان را متحیر و مأیوس کرده است؛ بر این اساس نظام سلطه تمام توان خود را متمرکز ترور اقتصادی ملت و جنگ شناختی کرده است.

روحانی تصریح کرد: در حوزه جنگ شناختی باورهای دینی، غرور ملی استقامت، خودباوری و بالندگی به داشته‌ها مورد هدف دشمنان است تا با سیاه نمایی و بزرگ نمایی ضعف‌ها، نا توانی و نا امیدی را در افکار عمومی ایجاد کنند.

معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری دادگستری کرمان گفت: در این عرصه اهالی رسانه وظیفه سرنوشت ساز و تعیین کننده‌ای دارند و کوتاهی در این عرصه موجب نکوهش آیندگان خواهد شد.

روحانی بیان کرد: پاسخ ندای این‌العمار مقام معظم رهبری در این مقطع حساس بیشتر احساس می‌شود و امیدواریم با درک صحیح از شرایط و عمل به وظایف، توطئه‌های دشمنان همانند گذشته نقش بر آب شود.

انتهای پیام
captcha