احداث ۲ هزار واحد مسکن برای مددجویان کمیته امداد لرستان
کد خبر: 4098938
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷

احداث ۲ هزار واحد مسکن برای مددجویان کمیته امداد لرستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان گفت: با توجه به هدف‌گذاری انجام شده، تا پایان امسال دو هزار واحد مسکونی را برای مددجویان این مجموعه احداث خواهیم کرد‌.

جلال شیخ‌پور، مدیرکل کمیته امداد لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، جلال شیخ‌پور، مدیرکل کمیته امداد لرستان، امروز ۲۱ آبان در یک گفت‌وگوی خبری، اظهار کرد: با توجه به هدف‌گذاری انجام شده، تا پایان سال‌جاری دو هزار واحد مسکونی را برای مددجویان کمیته امداد احداث خواهیم کرد‌.

وی با بیان اینکه از این تعداد، تاکنون عملیات ساخت ۳۰۰ واحد مسکونی به پایان رسید و با حضور رئیس کمیته امداد به مددجویان تحویل داده شد، گفت: بخشی از ساخت‌وسازها اقدام مشترک امداد و بنیاد علوی و بخشی نیز با سپاه استان عملیاتی می‌شود و تعدادی واحد نیز توسط مجموعه کمیته امداد ساخته خواهد شد.

شیخ‌پور، ساخت مسکن برای مددجویان را اولویت کمیته‌ امداد لرستان دانست و اضافه کرد: ساخت و ساز به نحو جامع و کامل با اولویت مناطق محروم روستایی از مهمترین اهداف مجموعه امداد است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با اشاره به اینکه برای مددجویان شهری نیز دنبال این هستیم که از طریق نهضت ملی عملیات احداث مسکن را اجرایی کنیم، افزود: چنانچه زمین در اختیار امداد گذاشته شود، حدود ۲۰۰ مسکن شهری را برای مددجویان خواهیم ساخت.

وی با اشاره به تعمیر و بازسازی ۶۰۰ مسکن مددجویی، گفت: ساخت سرویس بهداشتی، حمام و گازکشی از جمله این اقدامات بوده است.

انتهای پیام
captcha