برگزاری محافل انس با قرآن‌کریم به‌مناسبت هفته بسیج در اردبیل
کد خبر: 4099364
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱

برگزاری محافل انس با قرآن‌کریم به‌مناسبت هفته بسیج در اردبیل

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل گفت: برگزاری محافل انس با قرآن‌کریم، برگزاری جلسات میقات صالحین، راه‌اندازی پویش ایران قوی در فضای مجازی، برگزاری یادواره لاله‌های روشن، برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر استکبارستیزی، راه‌اندازی و تقویت جهاد تبیین و نهضت روشنگری به‌مناسبت هفته بسیج در نظر گرفته شده است.

جلسه گرامیداشت هفته بسیجبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ پاسدار علی حبیب‌زاده، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل، ۲۳ آبان‌ماه، در جلسه ستاد بزرگداشت هفته بسیج در اردبیل اظهار کرد: بسیج در طول 43 سال گذشته، در تمامی صحنه های خدمت رسانی به مردم، در صف اول حضور داشته و در کنار مردم و دولت بوده است.

حبیب‌زاده افزود: در فتنه اخیر و در جریان اغتشاشات، نیروهای مخلص بسیج همگام با نیروهای انتظامی و نظامی در برقراری امنیت و آرامش با تمام توان در صحنه‌های خطر از جان گذشتگی کرده و ده‌ها شهید مظلوم تقدیم انقلاب اسلامی شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل ادامه داد: گرامیداشت هفته بسیج بر همه دولت مردان و مردم شریف و نجیب ایران اسلامی واجب بوده و در این راستا برنامه های زیادی اعم از عمرانی و فرهنگی و ورزشی پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: مسابقات ورزشی و کتابخوانی و خاطره نویسی، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، برگزاری جلسات میقات صالحین، راه‌اندازی پویش ایران قوی در فضای مجازی، برگزاری یادواره لاله‌های روشن، برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر استکبار ستیزی، راه‌اندازی و تقویت جهاد تبیین و نهضت روشنگری، راه‌اندازی پویش نذر خون و کمک مؤمنانه در فضای مجازی، برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی و رزمایش بزرگ اقتدار بسیج در سالن ورزشی شش هزار نفری «حسین رضازاده» از برنامه‌های این رویداد است.

انتهای پیام
captcha