عمل به آموزه‌های نهج‌البلاغه در حوزه‌های مدیریتی ضروری است
کد خبر: 4099506
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲

عمل به آموزه‌های نهج‌البلاغه در حوزه‌های مدیریتی ضروری است

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: عمل به آموزه‌های نهج‌البلاغه در حوزه‌های مدیریتی موجب می‌شود که نارضایتی‌ها از بین رفته و خدمات مناسبی به جامعه ارائه شود.

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری استان کرمان در دیدار با اعضای بنیاد نهج‌البلاغه با بیان اینکه نیاز بزرگ جامعه ما ارتباط با آموزه‌های دینی است، گفت: نهج‌البلاغه یک اقیانوس بی‌انتها است که باید ضمن تدبر در آموزه‌های آن، در تمامی امور اجتماعی، فرهنگی، مدیریتی و ... مورد عمل قرار گیرد.

وی با بیان اینکه عمل به آموزه‌های نهج‌البلاغه در حوزه‌های مدیریتی موجب می‌شود که نارضایتی‌ها از بین رفته و خدمات مناسبی به جامعه ارائه شود، گفت: همه اقشار می‌توانند از نهج‌البلاغه توشه بگیرند، مهم این است که با محتوای نهج‌البلاغه که یک محتوای فرهنگی عمیق است، آشنا شویم.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان بیان کرد: عمق آموزه‌های نهج‌البلاغه به حدی است که همه فرهیختگان در مقابل نهج‌البلاغه بی‌سواد هستند و نشان می‌دهد چه اندازه می‌توانیم در این حوزه کار کنیم.

حجت‌الاسلام حمیدی بر توسعه آموزه‌های نهج‌البلاغه تأکید کرد و افزود: هر چه در این زمینه هزینه کنیم، نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

آقاملایی، رئیس مؤسسه بنیاد نهج‌البلاغه نیز با اشاره به فعالیت این بنیاد بر مبنای نیاز سنجی و مخاطب‌شناسی، گفت: این بنیاد بالغ بر پنج هزار نخبه شناسنامه‌دار دارد.

انتهای پیام
captcha