بسیجیان فضای مجازی را به نفع ارزش‌های اسلامی مدیریت کنند
کد خبر: 4100376
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹

بسیجیان فضای مجازی را به نفع ارزش‌های اسلامی مدیریت کنند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی به برگزاری مرحله استانی چهارمین رویداد تخصصی تولید محتوا دیجیتال بسیج استان اشاره کرد و گفت: امیدآفرینی یکی از الزامات مهم امروز است و بسیجیان باید فضای مجازی را به نفع ارزش‌های انقلاب اسلامی مدیریت کنند.

چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سرهنگ محمد گودرزی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان، چهارشنبه، 25 آبان، در آیین افتتاحیه مرحله استانی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان، اظهار کرد: مرحله استانی چهارمین رویداد تخصصی تولید محتوا دیجیتال بسیج استان مرکزی به صورت همزمان با سراسر کشور از چهارشنبه، 25 آبان، با حضور تیم‌های شهرستانی آغاز و تا ۲۷ آبان ماه در اراک ادامه دارد.

وی افزود: این رویداد ۴۸ ساعته تخصصی در سه بخش پویانمایی و انیمیشن، بازی‌های تلفن همراه و نرم‌افزارهای تلفن همراه برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در قالب گروه‌های ۳ تا ۵ نفره، برای شرکت در هرکدام از این سه بخش، حضور دارند.

سرهنگ گودرزی با بیان اینکه یکی از ضرورت‌های مهم امروز فضای مجازی تولید محتوای فاخر و اثر گذار است، گفت: با توجه به اهمیت محتوای دیجیتال، بسیج با برنامه در این راستا ورود پیدا کرده و تولید محتوای کیفی و جریان‌ساز از سوی فعالان انقلابی در قالب جشنواره‌ها و رویدادهای تخصصی در دستور کار بسیجیان قرار گرفته است.

وی افزود: رویداد سالانه تولید محتوای بسیج با هدف شناسایی و کشف استعدادهای جوان بسیجی، جذب ایده‌های برتر، سازماندهی گروه‌های تولید محتوا در بستر فضای مجازی و ارتقای توانمندی بسیجیان برگزار می‌شود و گفتمان‌سازی با محوریت ارزش‌های اسلامی و انقلابی در فضای مجازی مهم‌ترین رویکردست.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان بیان کرد: با توجه به جنگ شناختی دشمنان که یکی از ابعاد آن انحراف کشاندن ذهن جوانان و مردم است، امیدآفرینی یکی از الزامات مهم امروز است و بسیجیان باید فضای مجازی را به نفع ارزش‌های انقلاب اسلامی مدیریت کنند و همانگونه که بسیج از دل تهدیدات فرصت‌های بزرگ خلق کرده امروز باید در فضای مجازی منشأ تحول آفرینی و اقدامات بزرگ باشد.

وی افزود: استان مرکزی در برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال طی سال‌های اخیر خوش درخشیده و توانسته رتبه‌های خوبی کسب کند که سال گذشته دو تیم از استان به مرحله کشوری راه پیدا کرد که سال گذشته تیم استان به عنوان جوان‌ترین تیم برگزیده و مورد تقدیر قرار گرفت و به فضل الهی امسال نیز رتبه‌های برتر کسب خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha