پیش‌نشست سومین همایش بین‌المللی قرآن و کتاب مقدس برگزار می‌شود
کد خبر: 4104334
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸

پیش‌نشست سومین همایش بین‌المللی قرآن و کتاب مقدس برگزار می‌شود

اولین پیش‌نشست سومین همایش بین‌المللی قرآن کریم و کتاب مقدس با مشارکت مرکز بین‌المللی مطالعات دینی دانشگاه تهران و دانشگاه نوتردام برگزار می‌شود.

پیش‌نشست سومین همایش بین‌المللی قرآن کریم و کتاب مقدس برگزار می‌شودمحمدحسن احمدی، دبیر این نشست علمی و استاد پردیس فارابی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، گفت: اولین پیش‌نشست سومین همایش بین‌المللی قرآن کریم و کتاب مقدس با مشارکت مرکز بین‌المللی مطالعات دینی دانشگاه تهران و دانشگاه نوتردام، 14 آذرماه برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نشست محمد کاظم شاکر، استاد دانشگاه علامه طباطبایی و پرفسور گابریل سعید رینولدز، استاد دانشگاه نوتردام هلند به ارائه بحث خواهند پرداخت و  دبیری نشست هم بر عهده اینجانب است.

احمدی بیان کرد: این نشست روز دوشنبه، ۱۴ آذر ماه از ساعت 17 به وقت تهران برگزار خواهد شد و سعید رینولدز سخنرانی خود را با موضوع «عهد جدید و انجیل در قرآن کریم» ارائه می‌دهد و محمدکاظم شاکر هم با موضوع «دو تصویر از انجیل عیسی مسیح؛ قرآنی و مسیحی» سخنرانی می‌کند.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای بهره‌مندی از محتوای علمی نشست به نشانی مجازی؛ http://vroom.ut.ac.ir/fws3 مراجعه کنند.

استاد دانشگاه تهران تاکید کرد: اولین همایش بین‌المللی قرآن و کتاب مقدس سال ۲۰۱۷ با عنوان Scriptual Hermeneutics and Exegesis و با مشارکت دانشگاه پادربورن در کشور آلمان انجام شده بود.

انتهای پیام
captcha