1300 نفر در کتابخانه فاطمی ثبت‌نام کردند
کد خبر: 4105156
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
تا پایان مهرماه

1300 نفر در کتابخانه فاطمی ثبت‌نام کردند

کتابخانه فاطمی تا پایان مهرماه از یک‌ هزار و 300 نفر در سه گروه دانش‌آموزان پشت کنکوری، دانشجویان کارشناسی و طلاب سطح یک، و دانشجویان ارشد و دکتری و طلاب سطح 2 به بالا ثبت‌نام کرده است و ثبت‌نام در گروه سوم همچنان ادامه دارد.

کتابخانه فاطمیبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، کتابخانه فاطمی با ثبت‌نام بیش از یک‌ هزار و ۳۰۰ نفر در دو بخش بانوان و آقایان از بزرگترین کتابخانه‌های شهر مقدس قم محسوب می‌شود.

این کتابخانه در بخش آقایان نزدیک به ۸۰۰ عضو دارد که ۲۲۱ نفر حوزوی در سطوح مختلف، ۳۸۸ نفر دانشجو در مقاطع مختلف و ۱۸۴ نفر دانش‌آموز پشت کنکوری و افراد متفرقه هستند.

همچنین کتابخانه فاطمی در بخش بانوان نیز بیش از ۵۰۰ عضو دارد که ۱۱۸ نفر حوزوی، ۲۰۵ نفر دانشجو، ۱۶۶ نفر دانش‌آموز پشت کنکوری و ۱۰ نفر از افراد متفرقه را شامل می‌شود.

ظرفیت مطالعه این کتابخانه در دو بخش بانوان و آقایان در مجموع ۷۵۰ نفر به‌صورت همزمان است که هر کدام از بخش‌های بانوان و آقایان سه تالار مجزا برای دانش‌آموزان پشت کنکوری، دانشجویان کارشناسی و حوزویان سطح یک و تالار قفسه باز مخصوص دانشجویان ارشد و دکتری و حوزویان سطح دو به بالا دارد.

یادآور می‌شود، ثبت‌نام دانشجویان ارشد و دکتری و حوزویان سطح دو به بالا به‌دلیل تکمیل نشدن ظرفیت ثبت‌نام در دو بخش بانوان و آقایان ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی lib.amfm.ir با بارگذاری مدارک شناسایی و  تحصیلی در این بخش ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام
captcha